Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kova su ksenofobija: didžiausias vokiečių prekybininkas laikinai atsisakė visų importuotų prekių

Prekybos centras „Edeka“ Hamburge iš prekybos išėmė visas užsienyje pagamintas prekes, o jas pakeitė prieš ksenofobiją nukreiptais ženklais, rašo „The Independent“.
„Edeka“ prekybos centre
„Edeka“ prekybos centre / „Twitter“ nuotr.

Pirkėjai buvo nustebę, mat iš vienos „Edeka“ parduotuvės dingo itin daug prekių, ir asortimentas buvo tikrai skurdus. Tuščios lentynos, kuriose paliktos tik Vokietijoje pagamintos prekės, pabrėžia, kad vokiečiai yra priklausomi nuo užsieniečių pagamintų produktų.

Dabar vietoje jų didžiausias prekybos tinklas Vokietijoje „Edeka“ pastatė ženklus, kurie nukreipti prieš ksenofobiją. Vienas jų skelbia: „Ši lentyna yra nuobodi be įvairovės“. Kitame rašoma: „Štai kokia tuščia lentyna be užsieniečių“, taip pat „Mes būtume skurdesni be įvairovės“.

Kampanijos nuotraukos, darytos nustebusių pirkėjų, netruko pasklisti socialiniuose tinkluose. Vieni sveikino prekybos centrą, žengus tokį žingsnį, kiti skeptiškai kartojo, kad tai tėra rinkodaros kampanija, kuri išnaudoja politinę situaciją šalyje. Treti apskritai kritikavo prekybos tinklo įsitraukimą į politiką.

Imigracija yra kertinis Vokietijos politikos klausimas nuo 2015 metų, kai valstybės kanclerė Angela Merkel priėmė sprendimą įsileisti per milijoną imigrantų, tarp kurių yra daug pabėgėlių iš karo draskomos Sirijos.

„Edekai“ įvairovė yra vertybė. Savo parduotuvėse mes parduodame daug produkcijos, pagamintos įvairiuose Vokietijos regionuose. Tačiau tik kartu su gėrybėmis iš užsienio galima sukurti unikalią įvairovę, kurią vartotojai vertina“, – sakė įmonės atstovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?