Bendrovės JAV vertybinių popierių ir biržų komisijai (SEC) pateiktame pranešime teigiama, kad perskaičiuotas koreguotasis pelnas, tenkantis vienai akcijai, keisis ne mažiau nei 2 proc. kiekvienais metais. Pelno, neatskaičius palūkanų, mokesčių, nusidėvėjimo ir amortizacijos (EBITDA) koregavimai, išskyrus tam tikrus balanso straipsnius, sudaro apie 244 mln. JAV dolerių.
Bendrovė pranešė, kad atlikus vidaus tyrimą, buvo nustatyta keletas viešųjų pirkimų personalo padarytų nusižengimų. Visgi nebuvo nustatyta jokių pažeidimų iš vadovybės pusės. Kiek anksčiau šiais metais „Kraft Heinz“ dėl tyrimo atidėjo ataskaitos pateikimą reguliuotojams ir pažadėjo tai padaryti kuo greičiau.
Pranešime teigiama, kad „Kraft Heinz“ ketina imtis priemonių padėčiai ištaisyti ir patobulinti vidaus kontrolės sistemą, kad ateityje būtų išvengta panašių pažeidimų.
„Kraft Heinz“ buvo įkurta 2015 m. liepos mėnesį, sujungus „H.J. Heinz“ ir „Kraft Foods Group“. „Kraft Heinz“ portfelyje yra daugiau kaip 200 prekių ženklų, iš kurių daugelis yra žinomi visame pasaulyje – tai sūriai „Kraft“ ir „Philadelphia“, kava „Jacobs“, „Maxwell House“ ir „Carte Noire“, šokoladas „Alpen Gold“, „Cadbury“, „Milka“ ir „Toblerone“, kečupai ir kūdikių maistas „Heinz“.
Bendrovės produktai parduodami beveik 200 šalių, o Šiaurės Amerikoje „Kraft Heinz“ užima trečią vietą tarp maisto ir gėrimų gamintojų.
Nuo metų pradžios bendrovės kapitalizacija sumažėjo 24 proc. – iki 39,7 mlrd. JAV dolerių.