Anot bendrovės pranešimo, grynasis pelnas sausį-kovą, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo nuo 563 mln. iki 776 mln. JAV dolerio, arba nuo 0,46 iki 0,63 dolerio akcijai. Suderintas pelnas akcijai siekė 0,60 dolerio.
Pardavimų pajamos sumažėjo 5,5 proc. iki 6,05 mlrd. dolerių.
Volstryto analitikai pranašavo vidutiniškai 0,53 dolerio akcijai suderintą pelną, 5,83 mlrd. dolerių įplaukas.
Bendrovė gerokai pagerino įplaukų augimo 2022-aisiais prognozę – nuo 1-3 proc. iki 4-6 procentų.
„Kraft Heinz“, 2015-ųjų viduryje sukurta susijungus „H.J. Heinz Co.“ ir „Kraft Foods Group Inc.“, valdo daugiau kaip 200 žymių pasaulyje prekių ženklų, įskaitant „Jacobs“, „Maxwell House“, „Carte Noire“, „Alpen Gold“, „Cadbury“, „Milka and Toblerone“, „Heinz“. Ši produkcija parduodama beveik 200 šalių.