„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Kraft Heinz“ pirmojo ketvirčio pelnas augo daugiau nei trečdaliu, pranoko lūkesčius

Viena didžiausių maisto produktų gamintojų pasaulyje „Kraft Heinz“ grynąjį pelną pirmąjį metų ketvirtį padidino daugiau nei trečdaliu – augimas viršijo rinkos prognozes.
Doleriai
Doleriai / ZUMAPRESS / Scanpix nuotr.
Temos: 1 Pelnas

Anot bendrovės pranešimo, grynasis pelnas sausį-kovą, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo nuo 563 mln. iki 776 mln. JAV dolerio, arba nuo 0,46 iki 0,63 dolerio akcijai. Suderintas pelnas akcijai siekė 0,60 dolerio.

Pardavimų pajamos sumažėjo 5,5 proc. iki 6,05 mlrd. dolerių.

Volstryto analitikai pranašavo vidutiniškai 0,53 dolerio akcijai suderintą pelną, 5,83 mlrd. dolerių įplaukas.

Bendrovė gerokai pagerino įplaukų augimo 2022-aisiais prognozę – nuo 1-3 proc. iki 4-6 procentų.

„Kraft Heinz“, 2015-ųjų viduryje sukurta susijungus „H.J. Heinz Co.“ ir „Kraft Foods Group Inc.“, valdo daugiau kaip 200 žymių pasaulyje prekių ženklų, įskaitant „Jacobs“, „Maxwell House“, „Carte Noire“, „Alpen Gold“, „Cadbury“, „Milka and Toblerone“, „Heinz“. Ši produkcija parduodama beveik 200 šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų