Anot „Kraft Heinz“ pranešimo, grynasis pelnas sausį-kovą, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, ūgtelėjo nuo 378 mln. iki 563 mln. dolerių, pajamos augus nuo 6,157 mlrd. iki 6,394 mlrd. dolerių.
Pardavimų JAV pajamos padidėjo 2,5 proc. iki 4,608 mlrd. dolerių, o kitose rinkos – 7,2 proc. iki 1,394 mlrd. dolerių.
Bendrovė tikisi pajamų augimo antrąjį šių metų ketvirtį maždaug 5 procentais.
„Kraft Heinz“ rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios padidėjo 18,7 proc. iki 49 mlrd. dolerių.
„Kraft Heinz“, 2015-ųjų viduryje sukurta susijungus „H.J. Heinz Co.“ ir „Kraft Foods Group Inc.“, valdo daugiau kaip 200 žymių pasaulyje prekių ženklų, įskaitant „Jacobs“, „Maxwell House“, „Carte Noire“, „Alpen Gold“, „Cadbury“, „Milka and Toblerone“, „Heinz“. Ši produkcija parduodama beveik 200 šalių.