„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Kraft Heinz“ praėjusių metų pabaigoje patyrė nuostolių

Viena didžiausių maisto produktų gamintojų pasaulyje „Kraft Heinz“ paskutinį praėjusių metų ketvirtį patyrė grynąjį nuostolį, nepaisant lūkesčius pranokusio įplaukų augimo.
Doleriai
Doleriai / ZUMAPRESS / Scanpix nuotr.

Anot bendrovės pranešimo, grynasis nuostolis spalį-gruodį siekė 257 mln. dolerių, arba 0,21 dolerio akcijai, palyginti su 1,03 mlrd. dolerių, arba 0,84 dolerio akcijai, grynuoju pelnu prieš metus.

Nuostolius bendrovė aiškina 1,3 mlrd. dolerių dydžio nurašymais dėl žaliavų verslo pardavimo.

Tuo tarpu suderintas pelnas akcijai siekė 0,79 ir viršijo agentūros „FactSet“ kalbintų analitikų prognozių vidurkį - 0,63 dolerio.

Įplaukos sumenko nuo 6,94 mlrd. iki 6,71 mlrd. dolerių, tačiau pranoko prognozių vidurkį, kuris buvo 6,6 mlrd. dolerių.

„Kraft Heinz“ rinkos kapitalizacija per praėjusį metų ketvirtį sumenko 2 proc. iki 42,3 mlrd. dolerių.

„Kraft Heinz“, 2015-ųjų viduryje sukurta susijungus „H.J. Heinz Co.“ ir „Kraft Foods Group Inc.“, valdo daugiau kaip 200 žymių pasaulyje prekių ženklų, įskaitant „Jacobs“, „Maxwell House“, „Carte Noire“, „Alpen Gold“, „Cadbury“, „Milka and Toblerone“, „Heinz“. Ši produkcija parduodama beveik 200 šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų