Anot bendrovės pranešimo, grynasis nuostolis spalį-gruodį siekė 257 mln. dolerių, arba 0,21 dolerio akcijai, palyginti su 1,03 mlrd. dolerių, arba 0,84 dolerio akcijai, grynuoju pelnu prieš metus.
Nuostolius bendrovė aiškina 1,3 mlrd. dolerių dydžio nurašymais dėl žaliavų verslo pardavimo.
Tuo tarpu suderintas pelnas akcijai siekė 0,79 ir viršijo agentūros „FactSet“ kalbintų analitikų prognozių vidurkį - 0,63 dolerio.
Įplaukos sumenko nuo 6,94 mlrd. iki 6,71 mlrd. dolerių, tačiau pranoko prognozių vidurkį, kuris buvo 6,6 mlrd. dolerių.
„Kraft Heinz“ rinkos kapitalizacija per praėjusį metų ketvirtį sumenko 2 proc. iki 42,3 mlrd. dolerių.
„Kraft Heinz“, 2015-ųjų viduryje sukurta susijungus „H.J. Heinz Co.“ ir „Kraft Foods Group Inc.“, valdo daugiau kaip 200 žymių pasaulyje prekių ženklų, įskaitant „Jacobs“, „Maxwell House“, „Carte Noire“, „Alpen Gold“, „Cadbury“, „Milka and Toblerone“, „Heinz“. Ši produkcija parduodama beveik 200 šalių.