Anot bendrovės pranešimo, grynasis pelnas per trijų mėnesių laikotarpį, pasibaigusį rugsėjo 24-ąją, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, sumenko nuo 733 mln. iki 432 mln. JAV dolerių, arba nuo 0,59 iki 0,35 dolerio akcijai. Atmetus vienkartinius veiksnius, pelnas akcijai sumažėjo nuo 0,65 iki 0,63 dolerio.
Pardavimų pajamos augo nuo 6,324 mlrd. iki 6,505 mlrd. dolerių.
Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 0,56 dolerio akcijai suderintą pelną, 6,269 mlrd. dolerių įplaukas.
„Kraft Heinz“ pardavimų pajamos Šiaurės Amerikoje augo 1,5 proc. iki 5,02 mlrd. dolerių, kitose rinkose – 7,7 proc. iki 1,49 mlrd. dolerių.
„Kraft Heinz“, 2015-ųjų viduryje sukurta susijungus „H.J. Heinz Co.“ ir „Kraft Foods Group Inc.“, valdo daugiau kaip 200 žymių pasaulyje prekių ženklų, įskaitant „Jacobs“, „Heinz“, „Maxwell House“, „Jell-O“. Jos produkcija realizuojama 190 šalių.
Nuo šių metų pradžios „Kraft Heinz“ rinkos kapitalizacija padidėjo 3 proc. iki 44,75 mlrd. dolerių.