Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Krekenavos agrofirma“ sieks įsitvirtinti naujose rinkose, didinti pardavimus esamose

Darbo partijos įkūrėjo, europarlamentaro Viktoro Uspaskicho šeimos valdoma mėsos perdirbimo įmonė „Krekenavos agrofirma“ šiemet sieks įsitvirtinti naujose užsienio rinkose bei didinti pardavimus jau esamose.
Krekenavos agrofirma
Krekenavos agrofirma / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Sustojus eksportui į Rusiją ir siekiant diversifikuoti riziką bei padidinti pardavimų apimtis, viena labiausiai prioritetinių sričių 2017 metais išliks parduodamos produkcijos pardavimų didinimas užsienio rinkose, pavyzdžiui, Airijoje, Latvijoje, Anglijoje, Estijoje, Graikijoje ir kitose. 2017 metų pabaigoje planuojame pradėti eksportuoti jautienos produktus į Japoniją. Artimuose planuose yra ir pardavimai į Iraną, domina ir Alžyro rinka“, – teigia „Krekenavos agrofirma“ savo metiniame pranešime, pateiktame Registrų centrui.

Įmonė taip pat tvirtina sieksianti didinti pardavimus Švedijoje, Graikijoje, Italijoje, Prancūzijoje bei Ispanijoje. Be to, Graikijoje tikimasi pradėti prekybą prekybos tinkluose.

Praėjusiais metais „Krekenavos agrofirma“ gavo 102,96 mln. eurų pajamų – 6,7 proc. daugiau nei 2014 metais, kai apyvarta buvo 96,514 mln. eurų. Bendrovės grynasis pelnas per metus sumažėjo 16,2 proc. iki 2,339 mln. eurų.

Įmonės pardavimo savikaina per metus ūgtelėjo 7,3 proc. iki 92,3 mln. eurų, ikimokestinis pelnas sumenko 26 proc. iki 2,4 mln. eurų. 2016 metų pabaigoje turėjo sukaupusi 6,1 mln. eurų nepaskirstytojo pelno.

Praėjusių metų pabaigoje bendrovėje dirbo 1092 darbuotojai (2015 metų pabaigoje – 1124).

Šių metų kovą vienintele „Krekenavos agrofirma“ akcininke tapo V.Uspaskicho vaikų iš pirmosios santuokos Julijos ir Eduardo valdoma įmonė „Edvervita“. Iki tol 65,9 proc. „Krekenavos agrofirmos“ akcijų valdė koncerno „Vikonda“ kiaulininkystės kompleksas „Josvainių agrofirma“, dar 34,09 proc. – „Vikonda“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?