Tuo tarpu bendras viešojo maitinimo įstaigų skaičius per šį laikotarpį Rusijoje sumažėjo 5 proc., rašo naujienų svetainė meduza.io.
Greitojo maisto paklausą labiausiai išaugino padidėjęs šio tipo maistą siūlančių vietų skaičius.
Duomenis apie greitojo maisto populiarėjimą Rusijoje paskelbė sociologinių tyrimų bendrovės „NPD Group Russia“ generalinė direktorė Marija Vanifatova. Jos teigimu, greitojo maisto paklausą labiausiai išaugino padidėjęs šio tipo maistą siūlančių vietų skaičius.
Aštuoniuose didžiausiuose Rusijos miestuose greitojo maisto tinklai savo restoranų skaičių per pirmąjį šių metų pusmetį išaugino 21 proc.
Kompanijos „Euromonitor International“ duomenimis, 2014 m. greitojo maisto segmentas užėmė pirmąją vietą viešojo maitinimo rinkoje, jo pardavimai išaugo 16 proc.
Buksuojanti Rusijos ekonomika nesudaro kliūčių greitojo maisto sektoriaus plėtrai dėl sėkmingos kainodaros, patrauklios daugeliui vartotojų.
Didžiausią Rusijos greitojo maisto rinkos dalį atsiriekusių bendrovių – „McDonald's“, „KFC“ bei „Burger King“ pajamos per pirmąjį šių metų pusmetį išaugo 15 proc.