Kremliaus priešiškumas Vakarams rusų neatgrasė nuo greitojo maisto tinklų

Nors dabartinius Kremliaus santykius su Vakarais daugelis politikos apžvalgininkų nevengia pavadinti naujuoju šaltuoju karu, tačiau rusai toli gražu nenusigręžia nuo vakarietiškų greitojo maisto tinklų. Pirmąjį 2015 m. pusmetį greitojo maisto restoranuose apsilankė 7 proc. daugiau rusų, negu tuo pačiu metu pernai.
„Burger King“ restoranas Maskvoje
„Burger King“ restoranas Maskvoje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Tuo tarpu bendras viešojo maitinimo įstaigų skaičius per šį laikotarpį Rusijoje sumažėjo 5 proc., rašo naujienų svetainė meduza.io.

Greitojo maisto paklausą labiausiai išaugino padidėjęs šio tipo maistą siūlančių vietų skaičius.

Duomenis apie greitojo maisto populiarėjimą Rusijoje paskelbė sociologinių tyrimų bendrovės „NPD Group Russia“ generalinė direktorė Marija Vanifatova. Jos teigimu, greitojo maisto paklausą labiausiai išaugino padidėjęs šio tipo maistą siūlančių vietų skaičius.

Aštuoniuose didžiausiuose Rusijos miestuose greitojo maisto tinklai savo restoranų skaičių per pirmąjį šių metų pusmetį išaugino 21 proc.

Kompanijos „Euromonitor International“ duomenimis, 2014 m. greitojo maisto segmentas užėmė pirmąją vietą viešojo maitinimo rinkoje, jo pardavimai išaugo 16 proc.

Buksuojanti Rusijos ekonomika nesudaro kliūčių greitojo maisto sektoriaus plėtrai dėl sėkmingos kainodaros, patrauklios daugeliui vartotojų.

Didžiausią Rusijos greitojo maisto rinkos dalį atsiriekusių bendrovių – „McDonald's“, „KFC“ bei „Burger King“ pajamos per pirmąjį šių metų pusmetį išaugo 15 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų