Kritikos sulaukęs „Revolut“ įdarbins elgsenos specialistų: pozicijos atviros ir lietuviams

Vertingiausia Jungtinės Karalystės (JK) finansinių technologijų bendrovė „Revolut“ buria elgesio mokslininkų komandą, kuri stebės, ar darbuotojai „prisitaiko prie įmonės kultūros“. Taip startuolis bando atremti kritiką dėl agresyvios įmonės kultūros bei užsitikrinti JK bankininkystės licenciją, rašo „The Guardian“. „Revolut Bank“ Lietuvoje patvirtino, kad šios pozicijos atviros ir lietuviams.
„Revolut“ biuras Vilniuje
„Revolut“ biuras Vilniuje / 123RF.com nuotr.

Nors bendrovė vertinama 33 mlrd. dolerių (30,53 mlrd. eurų) ir gali pasigirti turinti 25 mln. klientų bei 6 tūkst. darbuotojų biuruose nuo Londono iki Tokijo ir San Paulo, ji iki šiol neturi Jungtinės Karalystės bankinės licencijos.

Ieškomi darbuotojai priklausys naujai kuriamai „CultureLab“ komandai, kuri bus sudaryta iš analitikų, taip pat elgsenos mokslo ekspertų.

Neatskleidžia, ar taip siekia gauti bankinę licenciją JK

Iš viso bus įdarbinti trys tokie specialistai: taikomojo elgesio mokslininkas, operacijų vadybininkas ir dizaineris (pastarojo darbas bus susijęs su mokymų medžiagos kūrimu).

„Esame tarptautinė, daugiau nei 6 tūkst. žmonių pasaulyje turinti komanda ir ieškodami talentų sienomis neapsiribojame – dažniausiai svarstome daugybę vietų bei nuotolinį darbą. Minėtos pozicijos atviros ir lietuviams“, – 15min sakė Justina Telyčėnė, vyresnioji „Revolut Bank“ personalo partnerė.

Vyresnioji „Revolut Bank“ personalo partnerė Justina Telyčėnė / „Revolut Bank“ nuotr.
Vyresnioji „Revolut Bank“ personalo partnerė Justina Telyčėnė / „Revolut Bank“ nuotr.

Tai reiškia, kad jei įmonė pasamdytų specialistą iš Lietuvos, jis galėtų nuotoliu dirbti su kitų šalių tarptautinėmis „Revolut“ komandomis.

„CultureLab“ komanda padės įvertinti, kaip darbuotojai prisitaiko prie kultūros ir kurs iniciatyvas, kaip kultūrą skatinti ir vystyti visose verslo srityse“, – sakė J.Telyčienė.

„Revolut Bank“ biuras Lietuvoje 15min nekomentavo, ar šis žingsnis susijęs su noru JK gauti bankininkystės licenciją.

„Reguliuotojų veiksmų nekomentuojame“, – sakė įmonė.

„The Guardian“ nurodo, kad įmonės visuotiniame susirinkime jos vadovas, buvęs „Lehman Brothers“ bankininkas Nickas Storonskis darbuotojams praneš, kad jie turi būti „atviri, prieinami“, „bendrauti pagarbiai“, o atsiliepimus teikti pasirinkę „tinkamiausią toną, laiką ir situaciją“.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Nick Storonsky
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Nick Storonsky

Naujasis vadinamųjų „vertybėmis grindžiamo elgesio principų“ sąrašas pakeis bendrovės interneto svetainėje pateiktas frazes, kuriose būsimi darbuotojai įspėjami, kad „kartelė yra labai aukšta“ ir kad jei darbuotojams nepavyks pasiekti „tobulumo“, jie bus vertinami „teisingai, o ne maloniai“, nors kartais tai „ir gali būti skausminga.“

„Šio žingsnio įmonė ėmėsi po to, kai pastaraisiais metais kilo nemažai kritikos dėl „Revolut“ darbo aplinkos, o kai kurie buvę darbuotojai teigė, kad jiems buvo keliami nepasiekiami tikslai, jie buvo verčiami dirbti neapmokamą darbą ir patyrė didelį spaudimą, dėl kurio galiausiai išėjo iš darbo“, – rašo „The Guardian“.

Nuo 2015 m., kai „Revolut“ išleido savo mokėjimo kortelę, siūlančią klientams nemokamą valiutos keitimą, ji sparčiai augo. Nuo to laiko ji išaugo į bendrovę, kurioje dirba tūkstančiai darbuotojų 37 šalyse ir kuri pristatė daugiau kaip 50 produktų ir paslaugų, pradedant kelionių draudimu ir būsto nuoma, baigiant prekyba kriptovaliutomis.

Bendrovės, kuri, kaip tikisi jos vadovas ir įkūrėjas N.Storonskis, taps „bankininkystės „Amazon“, vertė 2021 m. paskutinį kartą buvo įvertinta 33 mlrd. dolerių (30,53 mlrd. eurų) ir sulaukė tuometinio JK iždo kanclerio Rishi Sunako sveikinimų, kuris teigė norintis matyti „dar daugiau puikių britų fintech sėkmės istorijų“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis