Kritus pelnui, „Hugo Boss“ gali uždaryti dalį parduotuvių

„Hugo Boss“ ketvirčio pelnui smukus labiausiai per bent šešerius metus, sunkumų slegiama Vokietijos drabužių mažmenininkė rengiasi sumažinti parduotuvių tinklą, kurį sukūrė per pastarąjį dešimtmetį, nes nori apkarpyti išlaidas.
„Hugo Boss“ logotipas
„Hugo Boss“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 „Hugo Boss“

Įmonės pelnas, neatskaičius palūkanų, mokesčių, nusidėvėjimo, amortizacijos ir kitų straipsnių, sausio-kovo mėnesiais sumažėjo 29 proc. iki 93,5 mln. eurų ir buvo mažesnis nei pesimistiškiausios agentūros „Bloomberg“ apklaustų analitikų prognozės (95 mln. eurų).

Įmonės pardavimai Europoje pirmąjį ketvirtį sumenko 2 proc., Kinijoje – 11 proc., o JAV – 16 procentų.

Dėl parduotuvių, kurios gali būti uždarytos, įmonė ketina apsispręsti per kelis artimiausius mėnesius. Sumažinusi išlaidas, įskaitant išlaidas nuomai, „Hugo Boss“ šiemet tikisi sutaupyti papildomus 50 mln. eurų.

Kovo pabaigoje „Hugo Boss“ valdė 1,128 tūkst. parduotuvių. Įmonė savo drabužiais taip pat prekiauja maždaug 6,45 tūkst. jai nepriklausančių parduotuvių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis