Įmonės pelnas, neatskaičius palūkanų, mokesčių, nusidėvėjimo, amortizacijos ir kitų straipsnių, sausio-kovo mėnesiais sumažėjo 29 proc. iki 93,5 mln. eurų ir buvo mažesnis nei pesimistiškiausios agentūros „Bloomberg“ apklaustų analitikų prognozės (95 mln. eurų).
Įmonės pardavimai Europoje pirmąjį ketvirtį sumenko 2 proc., Kinijoje – 11 proc., o JAV – 16 procentų.
Dėl parduotuvių, kurios gali būti uždarytos, įmonė ketina apsispręsti per kelis artimiausius mėnesius. Sumažinusi išlaidas, įskaitant išlaidas nuomai, „Hugo Boss“ šiemet tikisi sutaupyti papildomus 50 mln. eurų.
Kovo pabaigoje „Hugo Boss“ valdė 1,128 tūkst. parduotuvių. Įmonė savo drabužiais taip pat prekiauja maždaug 6,45 tūkst. jai nepriklausančių parduotuvių.