„ZitiCity“ įkūrėme prieš 4 metus turėdami viziją sukurti greičiausią prekių pristatymą elektroninėje komercijoje. Tokį, kur pirkėjas gautų savo užsakymą tą pačią dieną, per 3 valandas ar net per 30 minučių”, – savo tinklalapyje skelbia startuolis.
Kaip nurodė įmonė, nors prekių pristatymo paslaugų itin reikėjo per pandemiją, kurios metu pristatyta daugiau nei milijonas užsakymų, šių metų verslo aplinka „ZitiCity“ nėra palanki.
„Kokybiškoms logistikos paslaugoms reikia infrastruktūros – sandėlių, specialios įrangos, automobilių, didelės kurjerių komandos. Tai reikalauja investicijų, kurios atsiperka per ilgesnį laiką ir šiemet, pasikeitus nuotaikoms rinkoje, mums nebepavyko užsitikrinti pakankamo finansavimo”, – nurodė „ZitiCity.“
Startuolis nurodė išnaudojęs visas galimybes tęsti darbą: optimizavo veiklą, sumažino kaštus, vedė derybas su strateginiais pirkėjais.
Įmonė nurodė, kad siuntų surinkimą iš elektroninių parduotuvių vykdys iki rugpjūčio 10 dienos, pristatymą į namus ir paštomatus – iki rugpjūčio 11 dienos.
Nepristatytos siuntos bus grąžintos iki rugpjūčio 21 dienos, sąskaitos už rugpjūčio paslaugas bus pateiktos iki rugpjūčio 22 dienos. Savitarnos sistema bus prieinama iki rugsėjo 30 dienos.
Pandemijos metu įmonė demonstravo gerus rezultatus. Per pirmą karantiną 2020 m. jos pajamos buvo išaugusios 44 proc.
„Lietuvos elektroninės parduotuvės dar nėra išvysčiusios tokios paslaugos kaip užsienyje gerai pažįstama Amazon Prime funkcija, pristatanti užsakytas prekes tą pačią dieną. Greito pristatymo galimybė dažnai paskatina galutinius vartotojus įsigyti brangesnę prekę, o ne pigesnę, bet pristatomą daug vėliau. Vartotojai jau yra pasirengę mokėti daugiau už greitį,“ – tuo metu teigė „ZitiCity“ vadovas ir bendraįkūrėjas Laimonas Noreika.
2020 m. birželio pabaigoje „ZitiCity“ buvo pritraukusi 2,2 mln. eurų investicijų iš suomių, estų ir lietuvių investuotojų,
Tikimės tekstą papildyti „ZitiCity“ įkūrėjų komentaru.