Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„L'Oreal“ įplaukų augimas pirmąjį ketvirtį pranoko lūkesčius

Neslūgstant prabangių prekių paklausai, didžiausia pasaulyje kosmetikos priemonių gamintoja „L'Oreal“ paskelbė rinkos lūkesčius pranokusius pirmojo metų ketvirčio rezultatus. Prancūzijos bendrovė pranešė, jog pardavimų pajamos per tris šių metų mėnesius 11,4 proc. viršijo to paties praėjusių metų laikotarpio rezultatą – 7,55 mlrd. eurų.
„L'Oreal“ madų šou
„L'Oreal“ madų šou / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.
Temos: 1 L'Oreal

Agentūros „Bloomberg“ kalbinti analitikai prognozavo mažesnes įplaukas – vidutiniškai 7,37 mlrd. eurų.

Lyginamieji (angl. like-for-like) pardavimai padidėjo 7,7 proc., rinkos prognozių vidurkiui siekus 6,4 procento.

Prabangių kosmetikos priemonių („Yves Saint Laurent“, „Lancome“, „Giorgio Armani“, „Kiehl's“ prekės ženklų) pardavimai išaugo 19 proc. iki 2,68 mlrd. eurų.

Plataus vartojimo prekių pardavimų pajamos ūgtelėjo 7 proc. iki 3,28 mlrd. eurų.

Įplaukos Vakarų Europoje augo 2,1 proc. iki 2,17 mlrd. eurų, Rytų Europoje – 1,3 proc. iki 483,5 mln. eurų, Šiaurės Amerikoje – 9,2 proc. iki 1,9 mlrd. eurų, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – 30,4 proc. iki 2,4 mlrd. eurų.

„L'Oreal“ gamina kosmetikos priemones, kvepalus, odos ir plaukų priežiūros priemones. Jai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Lancome“, „Garnier“, „Vichy“, „Maybelline“, „Kiehl's“ ir kiti.

Bendrovės rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios išaugo beveik 20 proc. iki 133,6 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos