Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„L'Oreal“ įveikė pandemijos poveikį, padidinusi ir pardavimus, ir pelną

Prancūzijos kosmetikos ir grožio prekių milžinė „L'Oreal“ 2021 metais gerokai padidino pardavimus, viršijusi prieš pandemiją buvusius lygius.
„L'Oreal“ logotipas
„L'Oreal“ logotipas / „Scanpix“/AP nuotr.

Pardavimai, palyginti su 2020 metais, padidėjo 15,3 proc. iki 32,3 mlrd. eurų ir šiek tiek viršijo vidutines agentūrų „Bloomberg“ bei „FactSet“ apklaustų analitikų prognozes.

„Tai didžiausias prieaugis per 33 metus“, – naujienų agentūrai AFP pareiškė generalinis direktorius Nicolas Hieronimus.

2021-ieji, anot jo, buvo išskirtiniai, nes rinkoje buvo stebimas atsigavimas po pandemijos. Tačiau „L'Oreal“ pardavimai pernai buvo 8 proc. didesni negu 2019 metais, taigi bendrovė aplenkė visą grožio rinką, kuri tik dabar grįžta į priešpandeminius lygius.

N.Hieronimus pareiškė esąs tikras, kad „L'Oreal“ verslas ir toliau augs sparčiau už bendrą grožio rinką. Jo skaičiavimais, šiemet pardavimai augs sieks 4–5 proc. tempu.

Tuo tarpu grynasis pelnas pernai pasiekė 4,6 mlrd. eurų ir buvo daugiau kaip ketvirtadaliu didesnis negu 2020 metais, kuomet sudarė 3,6 mlrd. eurų, ar 2019 metais (3,75 mlrd. eurų).

Pardavimų augimą pernai kone labiausiai skatino prabangos prekės, įskaitant kvepalus, o prabangūs prekių ženklai, tokie kaip „Lancome“, „Yves Saint-Laurent“ ir „Giorgio Armani“, pirmą kartą įveikė masinės rinkos padalinį, kuriam priklauso tokie prekių ženklai kaip „Garnier“, „Maybelline“ ir „L'Oreal Paris“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos