„L‘Oreal“ žengia į veganiškos kosmetikos rinką

„L‘Oreal“ paskelbė įsigijusi „Logocos Naturkosmetik“ – Vokietijos bendrovę, siūlančią veganiškus ir ekologiškus grožio produktus, kuriais Prancūzijos kosmetikos milžinė planuoja plačiau prekiauti tarptautinėje rinkoje.
„L'oreal“ lūpų dažų pristatymas
„L'oreal“ lūpų dažai / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

1978 metais įkurtai „Logocos Naturkosmetik“, be kita ko, priklauso prekės ženklas „Logona“, kurio produktais daugiausia prekiaujama ekologiškų prekių parduotuvėse, taip pat prekės ženklas „Sante“, kurio produktų galima rasti įprastose mažmeninės prekybos parduotuvėse. Bendrovės pardavimai pernai sudarė 59 mln. eurų.

Sandorio vertės „L‘Oreal“ neatskleidė.

Įsigijusi „Logocos“, „L‘Oreal“ pelnė „du autentiškus ir sertifikuotus natūralių produktų prekės ženklus, taip pat unikalią vieno iš pasaulio ekologiškų grožio priemonių rinkos pradininkų patirtį“, – pareiškė „L‘Oreal“ vartojimo produktų padalinio prezidentas Alexis Perakis-Valatas.

Natūrali kosmetika yra „viena pagrindinių šių dienų grožio rinkos tendencijų, kuri vis labiau stiprėja“, pridūrė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų