Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Laivų statytojai krizę bando įveikti išskirtiniais projektais

Šalies laivų statytojai, norėdami išgyventi sudėtingomis rinkos sąlygomis, pamažu apleidžia serijinių laivų segmentą ir daugiau dėmesį sutelkia ties technologiškai sudėtingais, bet kartu ir rizikingais projektais, antradienį rašo „Verslo žinios“.
„Vakarų laivų gamykla“ pastatė žvejybinę tralerį „Cattleya“.
„Vakarų laivų gamykla“ pastatė žvejybinę tralerį „Cattleya“. / „Vakarų laivų gamyklos“ nuotr.

„Žemas kainų lygis, didelė konkurencija, darbuotojų trūkumas – tai yra tos sąlygos, kuriomis šiandien dirbame ir privalome išgyventi, todėl stengiamės statyti unikalius laivus, nes serijinių laivų segmentas seniai yra paveiktas krizės“, – komentavo Vakarų laivų gamyklos (VLG) įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika.

Pasak jo, šiandien laivų statytojams reikia ieškoti sudėtingesnių, didesnę pridėtinę vertę turinčių užsakymų, kadangi įprastų krovininių laivų, dojavežių ar keltų segmentą stipriai savo rankose laiko kinai, turkai, korėjiečiai ir vietnamiečiai: „Į šį segmentą jie jau seniai nusitaikę, todėl ieškome savo vietos po saule, einame į technologiškai sudėtingus ir drauge rizikingus projektus.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos