Dėl pandemijos Azija susidūrė su konteinerių trūkumu, todėl augo krovinių gabenimo kainos.
Per visus 2020 metus „Maersk“ uždirbo 2,9 mlrd. JAV dolerių (2,4 mlrd. eurų) grynąjį pelną
Pajamos išaugo 2,2 proc. iki 39,7 mlrd. JAV dolerių ir šiek tiek viršijo analitikų vertinimus, kurie svyravo nuo 39,56 iki 39,58 mlrd. JAV dolerių.
Dėl sumažėjusių sąnaudų ir tiekimo grandinės optimizavimo pelnas iki mokesčių, palūkanų ir amortizacijos atskaičiavimų (EBITDA) padidėjo 44 proc. iki 8,23 mlrd. JAV dolerių.
Transporto sektorius atsigavo greičiau nei kitos pasaulio ekonomikos dalys, nes su COVID-19 pandemija susiję apribojimai labiau apsunkino paslaugų nei prekių vartojimą.
2020 metų pabaigoje pasauliniai transportuojamų konteinerių kiekiai buvo didesni nei 2019 metų pabaigoje, pažymėjo Danijos krovinių gabenimo milžinė.
„Šiandien esame pelninga, auganti logistikos įmonė, siūlanti platų vandenynų ir oro transporto pasiūlymų portfelį“, – pareiškė jos generalinis direktorius Sorenas Skou.
Nuo tada, kai 2017 metais pardavė savo naftos padalinį Prancūzijos naftos įmonei „Total“, „Maersk“ ėmėsi didelės apimties pertvarkų, sutelkdama dėmesį į transportą ir logistiką.
Bendrovė siekia iki 2050 metų tapti neutralia anglies dioksido išmetimo atžvilgiu ir pranešė, kad per praėjusius metus jos išmetamų teršalų kiekis sumažėjo daugiau nei 40 procentų.
Bendrovė veikia 130 šalių ir visame pasaulyje turi apie 80 000 darbuotojų.