Pasak bendrovės pranešimo spaudai, į rinką buvo pristatytas rekordinis 4 553 automobilių skaičius, iš kurių 2 693 vienetai buvo naujų modelių automobiliai, palyginti su 2 327 vienetais, parduotais sausio–birželio mėnesių laikotarpiu praėjusiais metais.
Bendrovė taip pat pažymėjo, kad per šešis pirmuosius šių metų mėnesius pardavimai viršijo bendrą 2017 metų pardavimų rodiklį.
Tokiuose regionuose kaip Azija ir Ramiojo vandenyno regionas bei Jungtinės Valstijos pardavimai padidėjo daugiau nei dvigubai.
Tuo pačiu metu Jungtinės Valstijos išlieka didžiausia „Lamborghini“ rinka tarp atskirų šalių. Po JAV rikiuojasi Kinija (įskaitant Honkongą), Jungtinė Karalystė, Japonija ir Vokietija.
Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos (EMEA) regione automobilių pardavimai sausio–birželio mėnesiais padidėjo 67 proc. iki 1 826, Šiaurės ir Pietų Amerikoje – 128 proc. iki 1 543, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – daugiau nei dvigubai, iki 1 184 vienetų.
„Lamborghini“ patvirtino prognozę, kuri numato pardavimų augimą ir likusią 2019-ųjų dalį.
„Lamborghini“ priklauso „Audi“, kuri yra „Volkswagen“ padalinys.