Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Latvijoje griežtinamos tiesioginės prekybos sąlygos, atšaukiami asortimento ribojimai

Latvijos vyriausybė nusprendė nuo pirmadienio, vasario 8 dienos, sugriežtinti sąlygas kontaktinio pobūdžio prekybai, bet atšaukia prekių asortimento ribojimus maisto produktų ir higienos reikmenų parduotuvėse.
Ryga
Ryga / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

stabdoma iki septynių dienų laikotarpiui.

Parduotuvės, kuriose maistas ar higienos reikmenys sudaro ne mažiau kaip 70 proc. asortimento, galės aptarnauti pirkėjus tiesiogiai, o visose be išimties parduotuvės nuo pirmadienio turės būti įgyvendinta ministrų kabineto patvirtinta vadinamoji „saugios prekybos“ koncepcija.

Prekybos vietose ir turgaus paviljonuose vienam lankytojui turi būti skirta ne mažiau kaip 25 kvadratiniai metrai ploto, pirkėjai į parduotuves turi būti įleidžiami griežtai po vieną, išskyrus jų pagalbininkus ir vaikus iki 12 metų, kuriuos gali lydėti tik vienas suaugęs.

Naujosios taisyklės taip pat numato, kad bendras parduotuvės siūlomų krepšelių ar vežimėlių pirkiniams skaičius negali viršyti maksimalaus lankytojų skaičiaus.

Informacija apie maksimalų lankytojų skaičių turi būti pateikiama gerai matomoje vietoje prie įėjimo, o lankytojų srautai prie įėjimo ir išėjimo iš prekybos centro turi būti kontroliuojami. Prekybos centre turi būti įrengtas elektroninis prietaisas lankytojų srautui registruoti.

Uždraudžiama iki savaitės galiosiančių specialių pasiūlymų reklama už parduotuvių ar kitų prekybos vietų ribų, kuri galėtų paskatinti pirkėjus atvykti jų įsigyti, taip sukeliant grūsties riziką.

Panašūs reikalavimai galios ir turgavietėms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?