Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Latvijos „DelfinGroup“ planuoja per IPO pritraukti 15 mln. eurų

Latvijos finansinių paslaugų bendrovė „DelfinGroup“ paskelbė atnaujintas finansines gaires 2022 metams, į jas įtraukdama planuojamą žengimą į „Nasdaq“ Rygos biržą ir 15 mln. eurų pritraukimą per pradinį viešąjį akcijų platinimą (IPO).
Mokesčiai
Mokesčiai / 123RF.com nuotr.

„Planai 2022 metams atitinka mūsų viziją dėl įmonės augimo ateityje ir anksčiau nustatytų finansinių tikslų 2024 metams. Tuo atveju, jei IPO bus sėkmingas, tikimasi nedelsiant sumažinti įmonės metines palūkanų sąnaudas iki maždaug 1,7 mln. eurų. Papildomų lėšų sukaupimas taip pat padės įmonei sustiprinti pozicijas rinkoje, susikoncentruoti į esamų produktų vystymą ir kurti naujus skolinimo produktus skirtingoms visuomenės grupėms”, – pranešime cituojamas bendrovės valdybos pirmininkas Didzis Admidinis.

Pernai „DelfinGroup“ uždirbo 9,3 mln. eurų audituoto pelno iki mokesčių, palūkanų ir amortizacijos atskaičiavimų (EBITDA), pasiekusi 44 proc. kapitalo grąžą (ROE), suformavusi 34,6 mln. eurų grynąjį paskolų portfelį. Bendrovė tikisi, kad 2022-aisiais rodikliai atitinkamai sieks 12 mln. eurų, viršys 30 proc. ir sieks 51 mln. eurų.

Dividendų išmokos koeficientas, pernai buvęs 55 proc., kitąmet turėtų būti didesnis kaip 50 proc., skelbia bendrovė.

„DelfinGroup“ yra licencijuota finansines paslaugas teikianti bendrovė, įsteigta 2009 metais, atstovauja „Banknote“, VIZIA ir „Rigas pilsetas lombards“ (Rygos miesto lombardas) prekės ženklus. Įmonė turi 277 darbuotojus, 93 padalinius 38 Latvijos miestuose. Jos pagrindinės paslaugos yra mažmeninis savo produktų pardavimas per padalinius ir internetu, paskolos lombardams, vartojimo paskolos ir specialios paslaugos pensinio amžiaus sulaukusiems asmenims.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos