Šių metų pradžioje „Latvijas dzelzcelš“ turėjo 6265 darbuotojus, o iš viso jos įmonių grupėje dirbo 9950 žmonių.
Masinis geležinkeliečių atleidimas gerokai kilsteltų nedarbo lygį Latvijoje.
Pasak „Latvijas dzelzcelš“ atstovės Ellos Petermanės, 2019-ieji įmonei, kaip ir visam šalies transporto sektoriui, buvo sunkūs metai, dėl ekonominių ir politinių priežasčių sumenkus krovinių srautams.
„Atsižvelgdami į esamas ir tikėtinas tarptautinių krovinių transportavimo tendencijas peržiūrime visus technologinius procesus, kad užtikrintume didžiausią efektyvumą savo pagrindinės veiklos – geležinkelių transporto infrastruktūros palaikymo pagal visus Latvijos ir tarptautinius saugos ir kokybės standartus“, – pareiškė „Latvijas dzelzcelš“ valdybos pirmininkas Maris Kleinbergas.
Pasak jo, siekiant stabilizuoti įmonės veiklą, atkurti finansinę pusiausvyrą, o ateityje – pelningumą ir konkurencingumą, nuspręsta mažinti pagrindinės veiklos išlaidas ir iki šių metų pabaigos per kelis etapus nutraukti beveik 1,5 tūkst. darbuotojų darbo sutartis.
Latvijos transporto ministras Talis Linkaitis pareiškė, jog šią žinią penktadienį aptarsiąs su „Latvijas dzelzcelš“ vadovybe, o Latvijos geležinkelių darbuotojų profesinė sąjunga pranešė dėl to formuojanti specialią darbo grupę ir susitikimo su „Latvijas dzelzcelš“ vadovais tikisi pirmadienį.