„Vyriausybė supranta, kiek „Air Baltic“ ir apskritai aviacija yra svarbi užtikrinant Latvijos susisiekimo jungtis su pasauliu. Mes tai pabrėžiame kaskart priimdami sprendimus dėl susisiekimo su kitomis valstybėmis ribojimų“, – sakė T.Linkaitis.
Jis akcentavo, kad padėtis oro susisiekimo sektoriuje negerėja, Europą ir visą pasaulį vis dar kaustant pandemijai, o keleivių srautams tarp šalių išliekant labai menkiems.
„Yra vilčių, jog tikėtina situacija pavasario pabaigoje ar vasaros pradžioje leisti atnaujinti keliones, ir tuomet „Air Baltic“ didžioji dalis lėktuvų bus vėl aktyviai naudojami“, – pridūrė T.Linkaitis.
Apie tai, kad „Air Baltic“ gali dar kartą tekti prašyti finansinės pagalbos iš Latvijos vyriausybės, aviakompanijos vadovas Martinas Gaussas užsiminė praėjusių metų pabaigoje.
Pernai rugpjūtį Latvijos ministrų kabinetas, gavęs Europos Komisijos pritarimą, „Air Baltic“ akcinį kapitalą padidino nuo 256,473 mln. iki 506,473 mln. eurų. Po tokio žingsnio Latvijos valstybės valdoma „Air Baltic“ akcinio kapitalo dalis išaugo iki 96,14 proc., o Danijos investuotojo Larso Thueseno įmonės „Aircraft Leasing 1“ – sunyko iki 3,86 procento.
Dėl COVID-19 pandemijos „Air Baltic“ keleivių 2020-aisiais sumažėjo 73 proc. iki 1,34 mln., o šiemet sausį bendrovė jų sulaukė 86 proc. mažiau nei pirmąjį praėjusių metų mėnesį – vos 44,4 tūkstančio.