Latvijos stiklo gamintoja „Groglass“ siūlosi prisidėti prie Paryžiaus katedros atstatymo

Latvijos įmonė „Groglass“, kuri yra moderniosiomis technologijomis pagrįsto stiklo, pasižyminčiu mažu atspindžio koeficientu, gamybos lyderė Europoje, trečiadienį pasisiūlė prisidėti prie pastangų atstatyti didelio gaisro nuniokotą Paryžiaus Švč. Dievo Motinos katedrą.
Dievo Motinos katedros vaizdai iš vidaus
Dievo Motinos katedros vaizdai iš vidaus / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Groglass“ siūlo savo pagalbą tiek atstatant katedrą, tiek siekiant apsaugoti daugelį iš to pastato išgelbėtų vertybių, dabar perkeliamų į Luvro muziejų. Įmonė ragina Luvro muziejaus ekspertus su ja susisiekti ir aptarti, kaip „Groglass“ galėtų geriausiai prisidėti.

„Šiandien „Groglass“ išsiuntė Paryžiaus merei Anne Hidalgo laišką, žadėdama pagalbą. Taip pat susisieksime su Latvijos užsienio reikalų ministerija, kad prireikus galėtume koordinuoti savo bendrovės tarptautinę veiklą. Manome, kad mes irgi turime pareigą palaikyti Dievo Motinos katedros Paryžiuje atstatymą, nes ši katedra yra ne vien Paryžiaus arba Prancūzijos, bet ir visos žmonijos paveldo dalis”, – naujienų agentūrai BNS sakė „Groglass“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Aleksandras Kelbergas.

Šios bendrovės gaminamas stiklas „Artglass“ jau dabar naudojamas apsaugoti milijonams meno kūrinių visame pasaulyje, įskaitant Paryžiaus Luvro muziejų.

Muziejų vitrinoms dažnai naudojamas vadinamasis „nematomas stiklas“, padengtas specialia antirefleksine danga. Jis leidžia aiškiai matyti meno kūrinius ir kitus dirbinius, taip pat apsaugo juos nuo žalingo saulės šviesos poveikio.

„Groglass“ produktai eksportuojami į daugiau kaip 45 šalis, įskaitant Vokietiją, Šveicariją, Nyderlandsus, JAV, Prancūziją ir Didžiąją Britaniją.

2004-aisiais įkurtos įmonės apyvarta 2017 metais buvo 17,3 mln. eurų; „Groglasss“ tais metais gavo 3,91 mln. pelno, rodo Latvijos verslo duomenų bazės Firmas.lv informacija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis