Kabineto ministrai išklausė Susisiekimo ministerijos pranešimą, per kurį buvo apžvelgta, kokius teisės aktus reikia pakeisti, kad „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimas būtų paspartintas, atsižvelgiant į esamą grafiką.
Susisiekimo ministerija rekomenduoja priimti specialų „Rail Baltica“ įstatymą, kuris laikomas efektyviausia priemone, padedančia pasiekti tikslą – paspartinti projekto įgyvendinimą Latvijoje.
Ministerija ypač pabrėžė būtinybę įstatymų pakeitimams, kurie paspartintų ir pagerintų nekilnojamojo turto, būtino geležinkelių infrastruktūrai statyti, nusavinimą.
„Rail Baltica“ yra Europos standarto (1435 mm pločio) elektrifikuotas dviejų gijų geležinkelis keleiviams ir kroviniams vežti, kuris bus statomas nuo Talino iki Lietuvos ir Lenkijos sienos. Bendras geležinkelio ilgis bus 870 kilometrų.
Pradinė projekto kaina buvo įvertinta 5,8 mlrd. Eurų, o dalis išlaidų buvo finansuojama iš ES fondų. Projektas turėjo būti baigtas ir atidarytas eismui 2026 metais.