Latvijos vyriausybė antradienį pritarė „Rail Baltica“ projektą spartinančiam įstatymui

Latvijos vyriausybė antradienį pritarė siūlymui parengti specialų „Rail Baltica“ įstatymą, kuris paspartintų Baltijos šalis sujungsiančio europinės vėžės geležinkelio projekto įgyvendinimą.
Kaune susitiko Europos Komisijos ir Baltijos šaliu traukiniai
Kaune susitiko Europos Komisijos ir Baltijos šaliu traukiniai / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Kabineto ministrai išklausė Susisiekimo ministerijos pranešimą, per kurį buvo apžvelgta, kokius teisės aktus reikia pakeisti, kad „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimas būtų paspartintas, atsižvelgiant į esamą grafiką.

Susisiekimo ministerija rekomenduoja priimti specialų „Rail Baltica“ įstatymą, kuris laikomas efektyviausia priemone, padedančia pasiekti tikslą – paspartinti projekto įgyvendinimą Latvijoje.

Ministerija ypač pabrėžė būtinybę įstatymų pakeitimams, kurie paspartintų ir pagerintų nekilnojamojo turto, būtino geležinkelių infrastruktūrai statyti, nusavinimą.

„Rail Baltica“ yra Europos standarto (1435 mm pločio) elektrifikuotas dviejų gijų geležinkelis keleiviams ir kroviniams vežti, kuris bus statomas nuo Talino iki Lietuvos ir Lenkijos sienos. Bendras geležinkelio ilgis bus 870 kilometrų.

Pradinė projekto kaina buvo įvertinta 5,8 mlrd. Eurų, o dalis išlaidų buvo finansuojama iš ES fondų. Projektas turėjo būti baigtas ir atidarytas eismui 2026 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais