Reklama, kuri džiugina. Taip galima pasakyti apie „Lidl“ komunikaciją. Atidarymo dieną Vokietijos mažmenininkė apdovanojo klientus, kuriems belaukiant eilėje sugedo kasos aparatas.
Aleksandras G. pasakojo, kad eilėje prie „Lidl“ laukė maždaug tris valandas, o pagaliau patekęs į parduotuvę sostinės Dūkštų gatvėje prisirinko įvairių trintuvų (vadinamųjų blenderių) ir kitų pirkinių maždaug už 150 Eur.
Prie kasos jau laukė neilgai – apie 20 minučių. Tačiau tuomet sugedo kasos aparatas. Tačiau stoti į kitą eilę jam nereikėjo – pirkinius „Lidl“ atidavė nemokamai.
„Vokiečiai nebūtų vokiečiai, jeigu nenuspręstų visiems toje eilėje laukiantiems žmonėms tiesiog leisti nemokėti už prekes“, – pasakojo vaikinas.
Socialiniuose tinkluose, žinoma, netruko pasklisti įtarimų, kad vaikinui „Lidl“ už reklamą sumokėjo. Taip pat iškelta versija, kad kasos gedimas galėjo būti suplanuotas.
„Kad ir kaip bebūtų, gudriai padarė“, – džiaugėsi vaikinas.
Ketvirtadienį „Lidl“ visoje Lietuvoje atidarė pirmąsias 15-a parduotuvių.