Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lazerių gamybos UAB „Ekspla“ – vadovų rotacija: bendrovei vadovaus A.Juronis

Lazerių kūrimo ir gamybos bendrovėje „Ekspla“ – pokyčiai. Ilgametį bendrovės vadovą – generalinį direktorių Kęstutį Jasiūną – nuo 2023 m. sausio mėnesio keičia Aldas Juronis, šiuo metu einantis gamybos vadovo pareigas.
Aldas Juronis
Aldas Juronis / Asmeninio archyvo nuotr.

Šiemet trisdešimtmetį minėsianti bendrovė „Ekspla“ – pirmoji Lietuvoje lazerių kūrimo ir gamybos įmonė. Per visus tris dešimtmečius „Ekspla“ pasižymėjo nuosekliu augimu, o dabar, anot K.Jasiūno, atėjo laikas pokyčiams, kurių per artimiausius metus planuojama išties nemažai.

„Strateginė koncentracija į femtosekundinius sprendimus padėjo sukurti naujas technologijas bei produktus, atrasti naujų pirkėjų ir išplėsti gamybą. Auganti OEM [angl. Original equipment manufacturer, liet. originalios įrangos gamintojas] rinka reikalauja ne tik žmogiškųjų išteklių, bet ir papildomų vadybinių resursų bei gebėjimo prisitaikyti prie sparčiai kintančių aplinkybių. Todėl nuo ateinančių naujųjų metų susitelksiu į strateginę įmonės plėtrą ir į darbą valdyboje. O Aldas Juronis perims vadovavimą bendrovei“, – sprendimą perduoti įmonės vairą paaiškina „Ekspla“ generalinis direktorius Kęstutis Jasiūnas.

Aldas Juronis karjerą bendrovėje pradėjo prieš ketverius metus kaip OEM lazerių programos vadovas. Jo vadovaujama komanda idėjas pavertė galutiniais pramonei skirtais produktais. Nuo pernai Aldas Juronis vadovavo ir visam lazerių gamybos skyriui.

Aldas Juronis turi daugiau nei 20 metų patirties versle – yra vadovavęs dideliems padaliniams aviacijos srityje, taip pat savo įsteigtai įmonei. Vadovavimą bendrovės „Ekspla“ gamybos skyriui perima Ingrida Navickienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?