Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lego“ atsisakė parduoti kaladėlių Al Weiwei, menininkas tai pavadino cenzūra

Disidentas kinų menininkas Ai Weiwei sako, kad „Lego“ atsisakė jam parduoti žaislinių kaladėlių jo kūriniui. Tai jis pavadino cenzūra ir diskriminacija, rašo CNN.
VIDEO kadras: Ai Weiwei - \"Dumbass\"
VIDEO kadras: Ai Weiwei - \"Dumbass\"

Ai Weiwei yra gerai žinomas dėl savo kritikos Kinijos valdžiai. Jis pasakojo, kad „Lego“ kaladėlių jam reikėjo vienam meno kūriniui, skirtam parodai Australijoje šių metų gruodį.

Socialiniame tinkle „Instagram“ jis rašė rugsėjį gavęs „Lego“ laišką, kuriame bendrovės atstovai rašė, kad negali paremti parodos, įvykdydami šį kaladėlių užsakymą.

„Lego“ atstovas atsisakė komentuoti šį atvejį, tačiau pabrėžė, kad įmonė susilaiko nuo bet kokio įsitraukimo į įvairius politinius klausimus.

Kompanija atsisako remti įvairius projektus – rėmimas taip pat būtų leidimas įsigyti kaladėlių dideliais kiekiais, ko yra neįmanoma padaryti įprastais būdais.

Al Weiwei sakė, kad „Lego“ turi savo politinių motyvų. Jis priminė įmonės planus Šanchajuje statyti Legolandą.

Menininko socialiniuose puslapiuose įmonė „Lego“ buvo pasmerkta – dalijamasi fotografijomis, kur kaladėlės yra leidžiamos į kanalizaciją, vienas įrašas skelbė, kad toks bendrovės sprendimas yra cenzūra ir diskriminacija.

Ai Weiwei taip pat pasidalino vieno žmogaus „Twitter“ žinute, kurioje sakoma, kad „Lego“ atsuko nugarą kūrybiškumui ir laisvei.

"Everything is awesome "

A photo posted by Ai Weiwei (@aiww) on

Menininkas „Lego“ kaladėles naudojo pernai JAV vykusiai parodai. Joje buvo demonstruojami 176 portretai žmonių, įkalintų arba ištremtų už įsitikinimus arba pažiūras. Tarp jų – 38 kinų aktyvistai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?