„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Lego“ panorėjo, kad jos produktų žmonės nebepirktų

Pastaruoju metu pelningiausiai pasaulio žaislų gamintojai „Lego“ verslas sekasi taip gerai, kad praėjusiais metais ji net buvo priversta priimti neįprastą sprendimą – ieškoti būdų, kaip klientus atbaidyti nuo jos gaminių pirkimo, rašo washingtonpost.com.
„Lego“ kaladėlių gamybos įmonėje Danijos Bilundo mieste
„Lego“ kaladėlių gamybos įmonėje Danijos Bilundo mieste / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 „Lego“

Danijos bendrovė, 25 proc. išaugus metinėms pardavimų apimtims, 2015 m. smarkiai sumažino reklamos apimtis. Tokį sprendimą įmonė priėmė negalėdama pagaminti pakankamai žaislų tam, kad patenkintų poreikį Šiaurės Amerikoje. Per trumpą pertrauką „Lego“ sugebėjo padidinti savo gamybos apimtis, o darbo jėgos skaičius išaugo ketvirtadaliu.

„Jautėme, kad privalome investuoti į gamybą“, – „Reuters“ teigė „Lego“ atstovas Johnas Goodwinas.

1932 m. įkurta „Lego“ verslo augimu džiaugiasi jau daug dešimtmečių. Įmonė gamina ne tik jos vizitine kortele tapusias kaladėles, bet ir valdo šešis „Legoland“ pramogų parkus, taip pat prisidėjo prie vaizdo žaidimų kūrimo. Be to, 2014 m. buvo išleistas „Lego filmas“, uždirbęs 468,1 mln. dolerių

„Lego“ strategija laikinai sumažinti pardavimus, panašu, kad suveikė. Pardavimai Šiaurės Amerikos rinkoje pirmąjį šių metų pusmetį išliko nepakitę, kuomet Europos ir Azijos rinkose fiksuotas dviženklis augimas.​

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs