Danijos bendrovė, 25 proc. išaugus metinėms pardavimų apimtims, 2015 m. smarkiai sumažino reklamos apimtis. Tokį sprendimą įmonė priėmė negalėdama pagaminti pakankamai žaislų tam, kad patenkintų poreikį Šiaurės Amerikoje. Per trumpą pertrauką „Lego“ sugebėjo padidinti savo gamybos apimtis, o darbo jėgos skaičius išaugo ketvirtadaliu.
„Jautėme, kad privalome investuoti į gamybą“, – „Reuters“ teigė „Lego“ atstovas Johnas Goodwinas.
1932 m. įkurta „Lego“ verslo augimu džiaugiasi jau daug dešimtmečių. Įmonė gamina ne tik jos vizitine kortele tapusias kaladėles, bet ir valdo šešis „Legoland“ pramogų parkus, taip pat prisidėjo prie vaizdo žaidimų kūrimo. Be to, 2014 m. buvo išleistas „Lego filmas“, uždirbęs 468,1 mln. dolerių
„Lego“ strategija laikinai sumažinti pardavimus, panašu, kad suveikė. Pardavimai Šiaurės Amerikos rinkoje pirmąjį šių metų pusmetį išliko nepakitę, kuomet Europos ir Azijos rinkose fiksuotas dviženklis augimas.