Pardavimai vartotojams išaugo 22 proc., o pajamos – 27 proc. iki 55,3 mlrd. kronų (8,1 mlrd. JAV dolerių).
Bendrovės vadovas Nielsas B.Christiansenas pareiškė esąs „dėkingas už viską, ką „Lego“ grupei pavyko pasiekti 2021 metais.
Savo pajamų ataskaitoje grupė teigė, kad jos veiklos pelnas išaugo 32 proc. iki 17 mlrd. kronų (2,5 mlrd. JAV dolerių), nepaisant didelių investicijų į svarbias ilgalaikes iniciatyvas.
Visose rinkose pernai pasiektas dviženklis augimas.
Bendrovė savo produkcija prekiauja daugiau nei 130 rinkų visame pasaulyje.
„Lego“, kuris veiklos rodiklius skelbia tik du kartus per metus, pripažino, kad pastarieji pora metų įmonei buvo unikalūs.
Pandemijos metu bendrovė susidūrė su gamybos ir mažmeninės prekybos problemomis, tačiau pastebėjo, kad išaugo jos produktų paklausa, kai didelis skaičius šeimų buvo priverstos likti namuose.
Žvelgdama į ateitį, „Lego“ teigė prognozuojanti, kad 2022 metais augimo tempai „normalizuosis iki ilgalaikio tvaraus vienženklio augimo“, kurį skatins „nuolatinis dėmesys produktų naujovėms ir augimui nusistovėjusiose ir naujesnėse rinkose“.
Praėjusią savaitę „Lego“ paskelbė laikinai stabdanti savo produkcijos tiekimą į Rusiją, „atsižvelgdama į didelius veiklos aplinkos sutrikimus“.
„Lego“, kurios būstinė yra vakarų Danijos Bilundo mieste, teigė, kad penkios jos gamyklos trijuose žemynuose padėjo bendrovei sėkmingai prisitaikyti prie kintančios paklausos jos rinkose.
Bendrovės gamykloje Meksikoje gaminama produkcija Amerikos rinkoms, gamykloje Kinijoje – Azijos rinkai, o produkcija Europai tiekiama iš gamyklų Čekijoje, Vengrijoje ir Danijoje.
„Lego“ 1932 metais įkūrė Ole Kirkas Kristiansenas, o įmonės pavadinimas yra kilęs iš danų „leg godt“ – „žaisk gerai“.
Galvodamas pavadinimą savo prekių ženklui, įmonės įkūrėjas nežinojo, kad žodis „lego“ lotynų kalba reiškia „aš surenku“.