„Lemminkainen Lietuvai“ nepavyko užginčyti aikštelių prie „Litexpo“ statybos konkurso

Suomijos kapitalo kelių tiesimo bendrovei „Lemminkainen Lietuva“ nepavyko užginčyti parodų ir konferencijų centro „Litexpo“ skelbto automobilių aikštelės statybos konkurso.
Parodų rūmų „Litexpo“ stovėjimo aikštelėse – liūdnas vaizdas
Parodų rūmų „Litexpo“ stovėjimo aikštelėse – liūdnas vaizdas / 15min / Dainiaus Cuberos nuotr.

Vilniaus apygardos teismas rugsėjo 19 dieną atmetė įmonės ieškinį.

„Eurovia Lietuvos“ ir „Lemminkainen Lietuvos“ pasiūlymų palyginimas patvirtina, kad pagal perkančiosios organizacijos („Litexpo“ – BNS) nustatytus techninius kriterijus ekonomiškai naudingesnį pasiūlymą pateikė „Eurovia Lietuva“, kurios pasiūlymo techniniai duomenys pagrįstai buvo įvertinti aukštesniais balais“, – rašoma teismo nutartyje.

„Lemminkainen Lietuva“ siekė panaikinti „Litexpo“ sprendimą atmesti jos pretenziją, sudaryti naują dalyvių eilę ir nustatyti laimėtoją arba įpareigoti centrą iš naujo įvertinti abiejų įmonių pasiūlymus bei skirti teismo ekspertizę.

Teismo sprendimas per 14 dienų gali būti skundžiamas Lietuvos apeliaciniam teismui.

„Litexpo“ liepos pradžioje pasirašė 1,12 mln. eurų vertės sutartį su „Eurovia Lietuva“ – ji pasiūlė 929,2 tūkst. eurų darbų įkainį, pasiūlymas įvertintas 87,14 balo.

Konkurse, be „Lemminkainen Lietuvos“ (atitinkamai 730 tūkst. eurų, 86,32 balo), dar dalyvavo „Ukmergės keliai“ (823,5 tūkst. eurų, 79,51 balo), „Kerista“ (850 tūkst. eurų ir 76,26 balo) ir „Kauno tiltai“ (920 tūkst. eurų ir 73,93 balo).

Aikštelės statybą planuojama baigti lapkritį – šalia „Litexpo“ bus įrengta 13 tūkst. kv. metrų ploto aikštelė, tuomet bendras vietų skaičius visose aukštelėse išaugs nuo 400 iki 900.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis