02 08

Lenkijoje – „Lidl“ ir „Biedronka“ kainų karas: prasidėjo nuo SMS žinučių apie mandarinus ir sviestą

Kaimyninėje Lenkijoje susipliekė du didžiuliai prekybos tinklai. Viskas prasidėjo nuo trumpųjų žinučių, kurias pirkėjai rado savo telefonuose. Jose „Biedronka“ tvirtino siūlanti mažesnes kainas už tam tikras prekes nei „Lidl“ ir dar be jokių programėlių. Pastarasis tinklas atsakė pašaipomis socialiniuose tinkluose. Ir nors šis „karas“ kai kurių produktų kainas sumažino iki seniai matytų žemumų, ekspertai kalba apie „dvi medalio puses“.
Prekybos centrai „Biedronka“ ir „Lidl“
Prekybos centrai „Biedronka“ ir „Lidl“ / 15min montažas

Kaip rašo gazeta.pl, pirkėjai pastarosiomis dienomis „gali iš arti stebėti kainų karą tarp „Biedronkos“ ir „Lidl“.

SMS su kainų lyginimu

Viskas prasidėjo nuo pirmojo tinklo trumpųjų žinučių savo klientams, kuriose buvo tiesiogiai apeliuojama į konkurentus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų