„LG Home Appliance & Air Solution Company“ 2021 m. trečiojo ketvirčio pajamos siekė 6,1 mlrd. JAV dolerių, o veiklos pelnas –436,51 mln. JAV dolerių. Pardavimai, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų ketvirčiu, išaugo 14,7 proc. Tikimasi, kad produktų konku-rencingumas ir veiklos efektyvumas padės LG išlaikyti augimo tempą, nors ir lėčiau dėl didėjančių žaliavų sąnaudų.
2021 m. trečiojo ketvirčio „LG Home Entertainment Company“ pardavimai siekė 3,61 mlrd. JAV dolerių, t. y. 13,9 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Pajamos augo daugiausia dėl to, kad pagrindinėse Šiaurės Amerikos ir Europos rinkose nuolat augo aukščiausios kokybės produktų, tokių kaip OLED ir didelio ekrano televizoriai, paklausa. Veiklos pelnas, 179,91 mln. JAV dolerių, palyginti su praėjusių metų trečiuoju ketvirčiu sumažėjo dėl padidėjusių komponentų, pavyzdžiui, skystųjų kristalų ekranų, kainų.
2021 m. trečiąjį ketvirtį bendrovės „LG Vehicle Component Solutions Company“ paja-mos siekė 1,5 mlrd. JAV dolerių, t. y. 4,8 proc. daugiau nei per tą patį 2020 m. laikotarpį. Į 2021 m. trečiojo ketvirčio 464,32 mln. JAV dolerių veiklos nuostolį įtrauktas vienkar-tinis mokestis, susijęs su „General Motors“ sprendimu atšaukti automobilį „Chevy Bolt EV“. Nors per ketvirtį padidėjo automobilių, įskaitant elektromobilius, paklausa, pasau-linėje automobilių rinkoje dėl puslaidininkių trūkumo atsirado didelių trikdžių. Ketvirtąjį ketvirtį bendrovė sutelks dėmesį į pasaulinės tiekimo grandinės stiprinimą glaudžiau bendradarbiaudama su automobilių originaliosios įrangos gamintojais ir kitais kompo-nentų tiekėjais.
Trečiąjį ketvirtį „LG Business Solutions Company“ pardavimai padidėjo iki 1,46 mlrd. JAV dolerių, t. y. 13,9 proc. daugiau nei prieš metus, nes toliau augo informacinių ekranų,
asmeninių kompiuterių ir monitorių paklausa, taip pat palaipsniui atsigavo B2B segmen-tas. 10,62 mln. JAV dolerių veiklos nuostolį lėmė didesnės pagrindinių komponentų, įs-kaitant skystųjų kristalų ekranus, puslaidininkius ir saulės plokštes, kainos ir padidėjusios pasaulinės logistikos sąnaudos. Paskutinį metų ketvirtį bendrovė planuoja agresyviai o-rientuotis į atsigaunantį B2B segmentą, kartu didindama produktų konkurencingumą ir veiklos efektyvumą.