„Lidl“ alus užima daugiau nei dešimtadalį rinkos

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ parduodamas nuosavų prekės ženklų alus per vienerius metus užėmė 11 proc. rinkos, rašo „Verslo žinios“.
„Lidl“ pirkiniai
„Lidl“ pirkiniai / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 3 Lidl Rinka Alus

„Šių metų trečiojo ketvirčio duomenimis, „Lidl“ sugebėjo pasiimti apie 11 proc. visos šalies alaus rinkos, kurioje labai svarbios ne tik tinklinės, bet ir tradicinės bei specializuotos parduotuvės. Per metus atsiriekti tokį didelį alaus prekybos rinkos kąsnį yra stulbinamai geras rezultatas“, – teigė rinkos tyrimų bendrovės „Baltmi Baltics Market Insights“ verslo plėtros vadovas Artūras Urbonavičius.

Jo nuomone, tokį populiarumą lėmė geras „Lidl“ alaus kainos ir kokybės santykis. Šiuo metu prekybos tinklas turi tris alaus prekės ženklus: „Argus“, „Deep“ ir „Perlenbacher“. „Lidl“ neatskleidžia, kokia dalis privačių etikečių alaus užsakoma pagaminti Lietuvos alaus daryklose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų