Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lidl“ atėjimas ir „Maximos“ smukimas neigiamai atsiliepė „Eugestai“

Didmeninės prekybos maisto produktais, gėrimais ir plataus vartojimo prekėmis bendrovė „Eugesta“, pernai sumažinusi pajamas beveik 4 proc., sako, jog tai lėmė smukusi „Maxima LT“ rinkos dalis, į šalį atėjus Vokietijos pigių prekių tinklui „Lidl“.
Aleksote atidaryta „Lidl“
„Lidl“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Pagrindinė tokio pardavimo pajamų sumažėjimo priežastis – didžiausio bendrovės prekių pirkėjo, bendrovės „Maxima LT“ prekių apyvartos ir rinkos dalies sumažėjimas, kurį lėmė aktyvi naujos rinkos dalyvės „Lidl Lietuvos“ veikla Lietuvoje, perimant dalį plataus vartojimo prekių pirkėjų iš „Maxima LT“, – rašoma Registrų centrui pateiktoje „Eugestos“ 2016 metų ataskaitoje.

Be to, „Maxima LT“ nuo praėjusių metų liepos atsisakė „Eugestos“ prekių lentynų priežiūros paslaugų ir pradėjo jas teikti pati.

„Tai neigiamai paveikė bendrovės prekių apyvartumą – lentynos ne visada buvo laiku papildomos trūkstamomis prekėmis, suprastėjo prekybos centruose vykdomų akcijų kokybė ir mastai, ne visada operatyviai buvo reaguojama į rinkos pokyčius ir besikeičiančius pirkėjų įpročius“, – teigia „Eugesta“. Įmonė dėl to buvo privesta atleisti dalį darbuotojų.

„Eugesta“ praėjusiais metais gavo 91,256 mln. eurų pajamų – 3,7 proc. mažiau nei 2015 metais (94,793 mln. eurų), jos grynasis pelnas sumažėjo 28,2 proc. iki 1,839 mln. eurų, pardavimo savikaina – 3,6 proc. iki 77,7 mln. eurų, ikimokestinis pelnas – 29,6 proc. iki 2,2 mln. eurų.

2016 metų pabaigoje „Eugestoje“ dirbo 431 darbuotojas (2015 metų pabaigoje – 453).

100 proc. „Eugestos“ akcijų valdo Kęstučio Stabingio valdoma bendrovė „KS investicija“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?