Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lidl“ atidarė kalėdinių reklamų sezoną: bandys ne įgristi, o patarti

Netrukus jau ir Lietuvoje veiksiantis mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ Didžiojoje Britanijoje pradėjo šventinių reklamų sezoną. Bendrovės tikslas – ne įgristi vartotojams, o padėti jiems pasiruošti žiemos šventėms.

„Lidl“ reklama pirmiausia pasiekė socialinius tinklus – „Facebook“ ir „Twitter“.

Kiekvieną ketvirtadienį „Lidl“ paskyrose bus skelbiamos naujos pamokos, kaip pasiruošti žiemos šventėms.

Pavyzdžiui, „Lidl“ klientus mokys, kaip kepti kalakutą orkaitėje, kaip pagaminti sumuštinį iš maisto likučių, kaip pakabinti šventinius papuošimus, netgi kaip priimti dovanas.

Mažmeninės prekybos tinklus „Lidl“ bei „Kaufland“ valdančios įmonių grupės „Schwarz“ generalinis direktorius Klausas Gehrigas interviu Danijos žurnalui „MT“ teigė, kad „Lidl“ parduotuvės duris Lietuvoje atvers jau 2016 metais.

„Lidl“ Lietuvoje planuoja atidaryti apie 20–30 parduotuvių, o rugpjūčio pabaigoje baigė logistikos centro Kauno rajone, Ramučių kaime, statybas. Nemažai parduotuvių taip pat jau pastatytos ir įrengtos. Jas 2016 m. ketinama atidaryti vienu metu. Konkreti data – ar tai bus metų pradžia, ar vidurys, ar pabaiga – kol kas neskelbiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?