Anot „Lidl Lietuva“ personalo vadovė ir valdybos narės Sandros Savickienės – papildomos investicijos į darbuotojus yra būtina praktika atsidėkojant už darbą.
„Tai nėra vienkartinė akcija – jaučiame pareigą ir būtinybę darbuotojus motyvuoti ir skatinti nuolat. Per keletą metų pasiekėme puikių rezultatų, sulaukėme gerų įvertinimų, o tai neįmanoma be efektyviai dirbančių 2,5 tūkst. mūsų darbuotojų visoje Lietuvoje“, – sako S. Savickienė.
Ne tik finansiniai priedai, bet ir tobulėjimo, augimo galimybės yra vieni svarbiausių darbuotojų motyvaciją lemiančių faktorių, teigia „Lidl Lietuva“ atstovė. Anot jos, kolektyve yra taikoma mišri motyvacinių priemonių sistema.
„Jokie dideli rezultatai yra neįmanomi be efektyvios ir savimi pasitikinčios komandos. Stengiamės kurti atmosferą, kurioje darbuotojai jaustųsi reikalingi, matytų savo vertę kolektyve. Tą užtikriname finansinėmis ir nefinansinėmis priemonėmis. Šių metų sausio–birželio mėnesiais motyvaciniams priedams skyrėme daugiau nei 1,1 mln. eurų“, – teigia S. Savickienė.
Ji pažymi, kad minėtiems tikslams pasiekti „Lidl Lietuva“ sukūrė vidinę talentų ugdymo programą, daug dėmesio skiria ir vadovų tobulėjimui, čia nuolat rengiami mokymai, seminarai, susitikimai: „Manome, kad viena efektyviausių mūsų taikomų motyvacinių priemonių – įmonėje plėtojami individualūs mokymo planai. Siekiame surasti tiek stipriąsias, tiek ugdytinas darbuotojų puses, sudaryti kiekvienam darbuotojui suasmenintą programą.“
Personalo ekspertės teigimu, dar 2019 m. antroje pusėje priimtas sprendimas visus darbuotojus po bandomojo laikotarpio apdrausti privačiu sveikatos draudimu taip pat pasiteisino motyvuojant darbuotojus.
Be to, prekybos tinklas investuoja ir į namuose dirbančius kolegas, kurių labai padaugėjo dėl koronaviruso pandemijos metu įvesto karantino. „Lidl Lietuva“ kompensuoja iki 300 eurų vertės išlaidas, jeigu darbuotojas jaučia poreikį įsirengti darbo vietą savo namuose. Šia kompensacija pasinaudojo jau trečdalis administracijos darbuotojų.