„Lidl“ didelės įtakos maisto kainoms Lietuvoje nepadarė

Vasaros pradžioje į Lietuvą atkeliavęs Vokietijos kapitalo mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ didelės įtakos maisto produktų kainoms nepadarė, tačiau šiek tiek sumažino akcijos metu nustatomas kainas, rašo „Verslo žinios“.
„Lidl“ parduotuvės atidarymas
„Lidl“ parduotuvės atidarymas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Lyginome kainas įvairiais pjūviais ir galime teigti, kad „Lidl" įtakos kainoms rinkoje nepadarė“, – sakė Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centro Rinkos informacijos ir ekonominės analizės skyriaus vyriausia specialistė Lina Railienė.

Anot jos, kituose Lietuvos prekybos tinkluose matyti, jog „Lidl“ padarė įtaką akcijos metu nustatomoms kainoms – jos šiek tiek sumažėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis