Išskirtiniame interviu portalui 15min „Lidl“ generalinis direktorius Radostinas Roussevas-Peine aiškino, kad lyginti Lietuvoje atsidarysiančių ir Europoje jau veikiančių „Lidl“ prekybos centrų nederėtų. Jis šalies vartotojams žada pateikti daug staigmenų, o apie itin mažas kainas, kurios nuolat linksniuojamos Lietuvoje, vyras nekalba.
Penktadalis lietuviškos produkcijos
„Lidl“ apie veiklos pradžią Lietuvoje paskelbė dar 2002 metais, o prieš 10 metų, 2006 metais, kuriam laikui atsitraukė. Todėl bendrovė šalyje jau apipinta mitais, kurių gajausias – itin mažos prekių kainos. To laukia vartotojai. O ką iš tiesų pasiūlys „Lidl“?
„Nebus taip, kad produktai bus pigūs, bet nekokybiški“, – sako „Lidl“ direktorius, tačiau daugiau į kalbas apie kainas nesileidžia.
Visi Lietuvoje jau pastatyti ar dar statomi „Lidl“ prekybos centrai kuriasi konkurentų pašonėje – parduotuvės stovi judriose vietose, greta didelių „Rimi“, „Maxima“, „Norfa“ ar „Iki“ parduotuvių.
Iki šiol Lietuvoje „Norfa“ buvo pigiausias prekybos centras, o dabar „Lidl“ kėsinasi atimti tą praktišką „Norfos“ vartotoją.
Tačiau panašu, kad parduotuvė bandys nuvilioti ir kitų, brangesnę produkciją pardavinėjančių, prekybos centrų klientus.
„Pagrindinių produktų galėsime pasiūlyti keliems pirkėjų segmentams“, – sakė R.Roussevas-Peine.
Jis pažadėjo, kad parduotuvėse bus, pavyzdžiui, ne tik biudžetinio, bet ir gardesnio pieno, kitaip tariant, ne tik paskutinius centus skaičiuojančiam, bet ir kiek daugiau sau galinčiam leisti vartotojui.
Iš viso Lietuvoje „Lidl“ pardavinės apie 1,6 tūkst. pavadinimų prekių. Iš jų 300, taigi maždaug penktadalis, bus lietuvių gamintojų produktai.
„Lidl“ direktorius taip pat žada tokios produkcijos, kokia prekybos centras negarsėja, tarkime, šviežios žuvies, šviežios mėsos.
„Todėl mes jus nustebinsime savo asortimentu – kepiniais, šviežia mėsa, vaisiais ir daržovėmis. Bus ir kitokių siurprizų klientams“, – sakė jis.
R.Roussevo-Peine teigimu, kasdien vaisių ir daržovių likučiai bus išmetami, o iš ryto klientams patiekiami jau nauji produktai.
„Vakare viskas bus išmetama, o ne atiduodama į labdarą, maisto banką ar pan.“, – kalbėjo jis.
Įgėlė kitiems prekybos tinklams
Nors interviu su 15min metu R.Roussevas-Peine vis pabrėžė, kad su kitais prekybos tinklais nesilygina, progos jiems įgelti jis nepraleido.
Visų pirma jis aiškino, kad labai daug dėmesio skirs darbuotojų mandagumui ugdyti, mokys juos, kaip išlaikyti produktus šviežius. Tuomet dar pavadino kitų prekybos tinklų taikomą pamaininį darbo grafiko modelį nesuprantamu.
R.Roussevas-Peine taip pat aiškino, kad, priešingai nei kiti prekybos tinklai, taromatus statys parduotuvių viduje.
„Mes kursime pridėtinę vertę vartotojui. Pavyzdžiui, užėję į mūsų parduotuvę, taromatus pirkėjai ras jos viduje, o ne kur nors automobilių stovėjimo aikštelėje“, – aiškino jis.