Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lidl“ įtakos Lietuvos prekybininkai neišvengs

Vokietijos žemų kainų prekybos tinklo „Lidl“ įsikūrimas Lietuvoje paveiks vietos prekybininkus, mano ekspertai. Nors „Lidl“ turės gerokai mažiau prekybos vietų nei didieji tinklai, tačiau tie tinklai, kurie konkurenciniu pranašumu laiko savo kainas, naujo konkurento atsiradimą ypač pajus, rašo „Verslo žinios“.
„Lidl“ parduotuvė
„Lidl“ parduotuvė / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Rinkos persiskirstymas atėjus „Lidl“, manau, yra neišvengiamas. Tačiau įvertinti tikslią įtaką Lietuvos prekybos rinkai dar gana sudėtinga nes daug aplinkybių paaiškės tik tuomet, kai šis tinklas pradės veiklą.

„Lidl“ savo verslo modelį grindžia žemomis veiklos sąnaudomis. Net jei jie pirktų iš tiekėjų produktus ta pačia kaina kaip vietos tinklai, vis tiek galėtų tas prekes parduoti pigiau, nes jų sąnaudos mažesnės“, – teigė ISM Executive School ekspertas konsultantas Benas Adomavičius.

Pasak jo, dar neaišku, kokia pirkėjų dalis pasirinks naują prekybos tinklą, tačiau, pasak B.Adomavičiaus, bet kuriuo atveju prekybininkai naujo konkurento pasirodymą pajus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos