„Lidl Lietuva“ pasirinko „Švyturio-Utenos alaus“ prekės ženklus

Lietuvos alaus rinkos lyderis „Švyturys-Utenos alus“ baigė derybas su veiklą Lietuvoje pradedančiu prekybos tinklu „Lidl Lietuva“ – prekybos tinklas pasirinko bendrovės „Švyturys-Utenos alus“ prekės ženklų alų.
Prekybos centras „Lidl“
Prekybos centras „Lidl“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Prekės

„Džiaugiamės, kad tapome partneriais su viena iš pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje ir Europoje. Turime ilgametę patirtį ne tik Lietuvos, bet ir užsienio rinkose. Suprantame, kaip svarbu į Lietuvą ateinančiam naujam stipriam mažmeninės prekybos tinklui turėti patikimus ir kokybišką produkciją tiekiančius partnerius. Galime garantuoti, kad prekybos tinklui „Lidl“ bus tiekiama aukščiausios kokybės produkcija ir laikysimės visų sutartų bendradarbiavimo sąlygų“, – įmonės pranešime cituojamas Rolandas Viršilas, UAB „Švyturys-Utenos alus“ vadovas.

Detalesnė informacija apie „Lidl Lietuva“ ir „Švyturio-Utenos alaus“ bendradarbiavimo sąlygas neskelbiama.

„Švyturio-Utenos alaus“ rinkos dalis Lietuvos alaus kategorijoje siekia 40,7% visos rinkos. Bendrovės produkcija gerai pažįstama ne tik Lietuvos, bet ir kitų Europos šalių, tarp jų ir Vokietijos, gyventojams.

Didžiausias šalies aludaris pernai eksportavo 45,5 mln. litrų alaus į maždaug 30 šalių visame pasaulyje. Eksportas sudarė penktadalį bendrovės apyvartos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų