Vasario 4 dieną bendrovę pasiekė informacija, kad viename iš šalies didmiesčių gyventojai namuose sulaukia apklausų atlikėja prisistatančios moters vizitų. Viešnia tikinusi, jog atlieka gyventojų nuomonių apie jų kaimynystėje veikiančias parduotuves apklausą bendrovės „Lidl Lietuva“ užsakymu.
Savo ruožtu „Lidl Lietuva“ atstovai atsakingai pareiškia, kad įmonė jokių apklausų nėra užsakiusi.
„Kviečiame visus gyventojus būti atidžius, jeigu sulauktų siūlymų dalyvauti neva mūsų inicijuotose apklausose. Gali būti, kad įmonės vardu savo tikslais siekia pasinaudoti nesąžiningi asmenys“, – sakė „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir viešųjų ryšių departamento vadovė Agnė Gaižauskienė.
Buvo sukurta anketa „Facebook“
Praėjusių metų spalį „Facebook“ socialiniame tinkle buvo sukurta netikra „Lidl Lietuva“ paskyra, kurioje pradėta publikuoti informacija apie neva įmonės rengiamus konkursus. Bendrovės prašymu paskyra netrukus buvo užblokuota.
Konkreti „Lidl“ parduotuvių atidarymo Lietuvoje data nėra skelbiama.
Šiuo metu tebevyksta parengiamieji darbai: įvairiuose Lietuvos miestuose statomos parduotuvės, formuojamas jų asortimentas. Šią savaitę prasidėjo parduotuvių darbuotojų atranka.