„Lidl“ parduotuvių karus Didžiojoje Britanijoje pradėjo reklamai nusprendęs skirti 78 mln. svarų – daugiau nei bet kuris kitas šios šalies prekybos tinklas.
Panašu, kad milžiniškos į reklamą mestos lėšos atsiperka.
Kaip teigė mažmeninės prekybos rinkos analize užsiimančios agentūros „Conlumino“ analitikas Neilas Saundersas, reklama padėjo „Lidl“ transformuoti savo įvaizdį – iš atstumiančio ir skurdaus prekybos tinklo tapti draugiška ir patrauklia apsipirkimų vieta.
Pakitęs įvaizdis lėmė, kad pastaruoju metu Didžiojoje Britanijoje „Lidl“ lankytojų skaičiaus metinis augimas buvo dviženklis.
Ekspertai teigia, kad „Lidl“ dividendus naujų pirkėjų pavidalu atnešė modernios, aukštos kokybės reklamos TV kanaluose bei aktyvi veikla „Facebook“ bei „Twitter“ socialiniuose tinkluose.
Prekybos žurnalo „The Grocer“ duomenimis, pigiomis prekėmis žmones viliojantis „Lidl“ aplenkė savo konkurentus reklamos kare, kadangi „Tesco“ ir „Asda“ reklaminius biudžetus sumažino 19 proc., „Sainsbury's“ 8 proc., o „Morrisons“ net 35 proc.