K.Gehrigas taip pat pažymėjo, kad 2018 m. planuojamas „Lidl“ žengimas į JAV bei Serbijos mažmeninės prekybos rinkas.
Generalinis direktorius teigė, kad šiuo metu yra iškeltas grupės tikslas, per penkerius metus pasiekti 100 mlrd. eurų per metus siekiančią apyvartą.
Prognozuojama, kad tikslą įgyvendinti padės ne tik agresyvi bendrovės plėtra, bet ir nauja Vokietijos pirkėjams pasiūlyta paslauga „Vorratsbox“, kuria tam tikras „Lidl“ prekes galima užsisakyti internetu.
„Lidl“ Lietuvoje planuoja atidaryti apie 20 – 30 parduotuvių, o rugpjūčio pabaigoje baigė logistikos centro Kauno rajone, Ramučių kaime, statybas. Nemažai parduotuvių taip pat jau pastatytos ir įrengtos. Jas 2016 m. ketinama atidaryti vienu metu. Konkreti data – ar tai bus metų pradžia, ar vidurys, ar pabaiga – kol kas neskelbiama.