Tai nėra pirma bendrovė, slepianti arba naikinanti krikščionių simbolius ir tokius atvaizdus naudojanti reklamai.
Vokietijos mažmeninis prekybos tinklas „Lidl“ pašalino kryžių nuo Kristaus prisikėlimo bažnyčios Graikijoje.
Kritikos „Lidl“ gavo ir Lietuvoje, kai reklamai panaudojo Kauno panoramą, iš kurios neva redaguojant dangų netyčia dingo visi kryžiai.
Toks prekybininkų elgesys sutiktas prieštaringai. Kai kurie žmonės socialiniuose tinkluose išliejo savo pyktį, o Didžiosios Britanijos ortodoksų bažnyčios vadovas paragino dvasininkus boikotuoti „Lidl“ prekybos tinklą.
Vartotojus taip pat įsiutino Didžiosios Britanijos „Lidl“ puslapis. Kai kurie pabrėžė, kad ant halal produkcijos vaizduojamos mečetės su minaretais.
Lietuvoje „Lidl“ tikino, kad nuo Kauno bažnyčių kryžiai dingo netyčia, kai buvo retušuojamas dangus. Kretingos „Lidl“ panaudoja bažnyčios nuotrauka, daryta tokiu rakursu, kad kryžius atrodytų kaip stulpas. „Lidl“ aiškino, kad tokios nuotraukos neužsakinėjo, o įsigijo iš „Fotoskryžio“, bei pateikė kelis reklamos pavyzdžius, kur matyti kryžiai.
„Nestle“ jokio komentaro dėl nutrintų kryžių kol kas nepateikė.