„Lidl“ rinkos dalis auga, visų kitų – traukiasi

Visi didieji prekybos tinklai pernai prarado bent šiek tiek rinkos dalies, o „Lidl“ ją didino, remdamasis Statistikos departamento mažmeninės prekybos maisto produktais ir tabako gaminiais rinkos dydžiu, rašo portalas vz.lt.
Lidl parduotuvė
Lidl parduotuvė / LIDL nuotr.
Temos: 2 Verslas Lidl

Anot jo, nors „Lidl Lietuvos“ finansiniai metai neatitinka kalendorinių, kuriais vadovaudamiesi savo ataskaitas teikia kiti prekybininkai, galima daryti išvadą, kad bendrai „Lidl“ pernai „apvalgė“ visus savo konkurentus, o naujausi finansinės atskaitomybės dokumentai greičiausiai tik padidins atotrūkį, nes tinklas toliau augo ir didino pardavimus.

Mažmeninės prekybos maisto produktais, gėrimais ir tabako gaminiais rinkoje pernai tvirčiausias pozicijas išlaikė Maxima LT“, turinti 32,6 proc. rinkos, nors 2020 metais jos lyderystė buvo dar ryškesnė (33,7 proc.).

Antroje pozicijoje, kaip ir pernai, išlieka „Palink“, valdanti „Iki“ parduotuves (13,3 proc). Kol kas trečioje vietoje yra „Norfa“, kurios rinkos dalis pernai siekė 10,9 proc. ir buvo 0,3 proc. punkto mažesnė nei 2020 metais. Sulaukus „Lidl“ duomenų, tikėtina, kad bus šių dviejų prekybininkų susikeitimas vietomis. Tuo metu „Rimi“ išsilaikė penktoje vietoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai