Klientų aptarnavimo kokybė įvertinta pasitelkus 100 slaptų pirkėjų, kurie stebėjo, kaip bendrauja paslaugas ir prekes parduodantys konsultantai, kokie yra jų pardavimų įgūdžiai ir profesinės žinios.
Tyrimo rezultatai rodo, kad klientų aptarnavimo kokybe Lietuvoje patenkinti 86,4 proc., Latvijoje – 83,9 proc., Estijoje – 74,49 proc. pirkėjų.
Palyginti su praėjusiais metais, Lietuvos rezultatas sumažėjo 1,7 procentinio punkto, Latvijos – pagerėjo 1,9 procentinio punkto, o Estijos – sumenko 0,81 procentinio punkto.
Latvijoje mobiliojo ryšio operatorė LMT aplenkė praėjusių metų lyderę „Tele2“, išsiverždama į priekį su 89,3 proc. rodikliu. „Tele2“ siūlomu aptarnavimu patenkinti 84,6 proc. pirkėjų, „Bite Latvija“ – 84,2 proc., o „Tet“ – 77,1 proc. pirkėjų.
Estijoje pirmauja „Tele2“, kurios pastangas teigiamai įvertino 89,65 proc. pirkėjų.
Lietuvoje geriausiai įvertinta „Telia“ aptarnavimo kokybė, kuria patenkinti 90,2 proc. pirkėjų.