Tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ duomenimis, per pastaruosius metus Lietuvoje internetu parduodamos avalynės ir drabužių rinka paaugo beveik trečdaliu.
Didesnį augimą greičiausiai lėmė ne tik pandemija, kadangi ši sritis augo ir iki jos. Štai 2018 m. parduotų prekių vertė siekė 168 mln. eurų. Kitais metais ji padidėjo iki 211 mln. eurų, o pandeminiais 2020-aisiais pakilo dar labiau – iki 277 mln. eurų.
Statistiškai vienas lietuvis internetu 2018 m. nusipirko drabužių ir avalynės už 59,8 eurų, o 2020 m. šis rodiklis padidėjo iki 99,4 eurų.
Statistiškai vienas lietuvis internetu 2018 m. nusipirko drabužių ir avalynės už 59,8 eurų, o 2020 m. šis rodiklis padidėjo iki 99,4 eurų.
„Euromonitor International“ rinkos analitikė Gabija Kubiliūtė pastebi, kad Lietuvos drabužių rinka darosi vis patrauklesnė – stebimas vis reiklesnis ir su technologijomis ,,draugaujantis“ vartotojas, auga vartotojų bazės perkamoji galia.
„Jaučiamas stiprus mobiliųjų programėlių poreikis, kur vartotojas ateina ne tik užsisakyti prekių, tačiau taip pat pasisemti stiliaus idėjų. Dėl to matome drabužių parduotuvės „About You“ atėjimą kaip ypač sėkmingą“, – 15min.lt sakė ji.
Minėtoji „About You“ yra vasarą į Lietuvą atėjusi stambi drabužių prekybos internetu bendrovė. Per 2019–2020 finansinius metus šios bendrovės pajamos visoje Europoje siekė 742 mln. eurų.
Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ sudaromame e-komercijos projektų Lietuvoje reitinge aboutyou.lt užima 14 vietą ir lenkia nemažą dalį Lietuvoje gerai žinomų prekės ženklų.