Akcija rengiama bendradarbiaujant su prekybininkais, higienos prekes gyventojai gali rasti „Maxima“, „Eurokos“, „Drogas“, „Senukai“, „Ermitažas“ prekybos tinkluose, taip pat Latvijos prekybos tinkluose – AIBE“, „Lats“, „Elvi“, „Cenuklubs“, „COOP“ ir „REALKESKUS“.
Įmonė gamina drėgnas servetėles, virtuvines šluostes, vatos gaminius ir pan. Ant kiekvienos jų pirkėjai ras lipduką su užrašu „Paremk Ukrainą“. Nors ši produkcija lietuviškus prekybos tinklų lentynose pasirodė jau prieš metus, akcija tikimasi paskatinti pirkėjus labiau atkreipti dėmesį į šias prekes.
„Biosphere Corporation“ generalinis direktorius Andriy Zdesenko, komentuodamas kampanijos pradžią, teigė, kad tokio projekto idėja kilo pirmosiomis karo Ukrainoje dienomis.
„Biosphere Corporation“ svarbu ne tik didinti eksportą, siekiant paremti gamybą Ukrainoje, bet ir vykdyti socialinę misiją, turinčią reikšmingą poveikį. Todėl norime dalį savo pelno paaukoti „UNICEF Ukraine“ ir padėti Ukrainos vaikams“, – sakė „Biosphere Corporation“ generalinis direktorius Andriy Zdesenko.
Įmonės vadovas kalbėjo, kad iki Rusijos sukelto karo Ukrainoje įmonė investavo į geriausią įrangą, turėjo planų plėstis, tačiau karinis konfliktas planus sugriovė.
Vis dėlto įmonė gamybos nenutraukė.
„Kol krenta bombos, mūsų žmonės bėga į slėptuves, bet vėliau sugrįžta ir tęsia darbą. Gal dabar nesame labai efektyvūs, bet mūsų produktų kokybė yra pati aukščiausia“, – nurodė A.Zdesenko.
„Labiausiai paveikti yra Ukrainos vaikai, kurie visiškai nėra kalti su tuo, kas susiję. Todėl ir sukūrėme šį paramos planą“, – pridūrė jis.
Įmonės atstovai sako, kad per vieną mėnesį Kroatijoje surengtos akcijos tuo pačiu pavadinimu metu aukoms buvo surinkta beveik 12 tūkst. eurų.
Tad kiek lėšų planuojama skirti paramai iš Lietuvoje nupirktų prekių?
„Mūsų tikslas yra skirti kuo daugiau, nes karas Ukrainoje tikrai užsitęs ir pagalba, net ir pasibaigus karui, Ukrainai ir jos žmonėms bus reikalinga ne vieną mėnesį ir ne vienerius metus. Tai nėra trumpalaikis projektas mėnesiui arba dviem. Planuojame, kad tai bus ilgalaikis projektas. Prie jo planuojame jungti ir kitus Ukrainos gamintojus“, – 15min sakė sakė už „Biosphere Corporation“ Baltijos ir Skandinavijos šalyse atsakinga Agnieška Rynkevičienė.
Pasak jos, įmonės gamyklos yra Dnieproetrovske ir kol kas šiame mieste gan ramu.
„Kiekvieną dieną yra oro pavojaus signalai, reikia slėptis, bet, nepaisant visko, mes realizuojame visus užsakymus. Paleidus kampaniją „Paremk Ukrainą“, netgi atsidaro naujos rinkos“, – sakė ji.
Kitą mėnesį ketinama produkciją eksportuoti į Italiją, Ispaniją ir pan.
„Tikimės, kad šis projektas atvers mums naujas rinkas“, – sakė ji.
Tuo metu Ukrainos nepaprastasis ir įgaliotasis ambasadorius Lietuvos Respublikoje Petro Beshta spaudos konferencijoje sakė, kad net ir sunkiausiais laikais Ukrainos verslai ieško progų plėstis Lietuvoje kitose šalyse.
„Prieš karą turėjome puikias dvišalės prekybos tarp Lietuvos ir Ukrainos perspektyvas. Karas pakeitė mūsų planus, bet džiaugiuosi, kad Ukrainos ir Lietuvos verslai dirba kartu net ir šiais sudėtingais laikais. Mes galvojame, kaip atstatyti Ukrainą“, – sakė P.Beshta.
Ambasadorius paminėjo, kad Lietuvoje savo vietą randa ir kiti ukrainietiški produktai: pavyzdžiui, saulėgrąžų aliejus, „Čumak“ kečupas ir panašūs gaminiai.