Lietuviškas žemų kainų prekybos tinklas atidarė antrąją parduotuvę: „Buvo iššluota“

Į Lietuvos rinką lapkričio pradžioje žengęs lietuviškas žemų kainų mažmeninės prekybos tinklas „Maisto Logistikos Centras“ gruodžio antroje pusėje atidarė dar vieną parduotuvę Šiauliuose. Nors pirmąją atidarymo dieną „Maisto Logistikos Centras“ susidūrė su netikėtais iššūkiais, o startą netgi teko nukelti, antras bandymas buvo daug sėkmingesnis ir prekybos tinklo vadovai jau planuoja trečiosios parduotuvės atidarymą Kaune.
Maisto Logistikos Centras.
Maisto Logistikos Centras. / Prekybos tinklo nuotr.

Neapsieita be netikėtumų

Parduotuvę Šiauliuose buvo planuojama atidaryti gruodžio 13 dieną, tačiau, kaip juokauja prekybos tinklo vadovas Justas Poderis, skaičius 13 ne šiaip sau yra vadinamas užburtu: „Aptarnavus pirmus keliasdešimt pirkėjų, nustojo veikti mūsų naujos IT sistemos, kurios perkantiems daugiau prekių leidžia gauti mažesnes kainas. Dėl šios priežasties atidarymą teko nukelti 3 dienoms.“

Tiesa, todėl klientams antrojo atidarymo metu buvo pasiūlyta kompensacijų už sukeltus nepatogumus – specialių nuolaidų.

„Nors sėkmingai atsidarėme tik iš antro karto, džiaugiamės, kad nepaisant visų nesklandumų, nusidriekė didžiulės eilės žmonių, o parduotuvė vėl buvo iššluota“, – komentuoja J.Poderis, tikindamas, kad tokios pačios sėkmės tikisi ir vasarį, kuomet Kaune bus atidaroma trečioji „Maisto Logistikos Centro“ parduotuvė.

Antra parduotuvė – net 2 kartus didesnė, o trečiosios atidarymo laukiama Kaune

Prekybos tinklo atstovai teigia, kad po pirmojo atidarymo buvo atsižvelgta į pirkėjų pageidavimus. Vilniaus parduotuvės asortimentas per pirmąjį veiklos mėnesį buvo papildytas daugiau kaip 100 skirtingų prekių, o naujoji Šiaulių parduotuvė yra daugiau kaip du kartus didesnė nei pirmoji, esanti Lazdynų mikrorajone, Vilniuje. Šiaulių parduotuvės prekybos plotas siekia 600 kv. m. (Vilniaus parduotuvė – 250 kv. m.), tad dėl to šiauliečiai turi didesnį prekių pasirinkimą.

Didžiąją dalį asortimento prekybos tinklo parduotuvėse ir toliau sudaro ilgai negendantys maisto produktai, tačiau taip pat siūloma įsigyti ir buitinės chemijos, namų apyvokos reikmenų, higienos prekių, gėrimų ar net kalėdinių prekių. Pabrėžiama ir tai, kad lietuviškos kilmės prekių „Maisto Logistikos Centro“ parduotuvėse – virš 70 proc.

Prekybos tinklo vadovas teigia, kad pirmųjų dviejų parduotuvių atidarymai, nors ir nepraėjo be nesklandumų, iš esmės yra sėkmingesni nei buvo tikimasi lapkričio mėnesį, todėl skubama plėstis ir jau planuojamas trečiosios parduotuvės atidarymas Kaune.

Kol kas „Maisto Logistikos Centro“ atstovai neskelbia daugiau detalių, tačiau atskleidė, kad trečiosios parduotuvės atidarymas šį prekybos tinklą dar labiau priartins prie didžiųjų rinkos dalyvių ir leis aktyviau derėtis su prekių tiekėjais.

„Net ir šiuo metu kai kurie mūsų produktai yra iki 30 proc. pigesni nei kituose prekybos tinkluose. Tikimės, kad trečiosios parduotuvės atidarymas Kaune leis pasiūlyti žemesnes kainas dar didesnei daliai mūsų produktų“, – kalba J.Poderis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis