„Šie produktai yra pagrįsti pažangiomis technologijomis, bet kartu ir ekologiški“, – komisijos sprendimą pakomentavo teisėja Paulina Baranowska.
„Šis aukso trofėjus mums itin svarbus, nes Lenkija yra pagrindinė eksporto rinka. O vienas pagrindinių konkurso vertinimo kriterijų – produkto potencialas užimti didesnę rinkos dalį“, – sako Vilmantė Markevičienė, „Gentle Day“ bendraturtė.
Anot jos, Lenkijoje prestižiniu laikomas „Rinkos perlo“ apdovanojimas tiesiogiai konvertuojasi į pinigus. „Prieš dvejus metus mūsų gaminami eko-serifikuoti įklotai moterims laimėjo sidabro medalį „kosmetikos ir higienos“ prekių kategorijoje ir būtent tai atvėrė mums duris į vieną iš Lenkijos parduotuvių tinklų „HEBE”, kuriame iki tol neprekiavome“, – pasakoja Vilmantė Markevičienė.
„HEBE” tinklas Lenkijoje valdo daugiau nei 250 kosmetikos parduotuvių bei daugiau nei 20 vaistinių.
Pasak jos, „Rinkos perlas” nėra „popierinis“ konkursas pirmiausia todėl, kad komisiją (kuri šįkart turėjo 23 narius) sudaro vadovai, atstovaujantys didmenininkams, prekybos tinklams, kosmetikos platintojams, vaistinėms iš visos šalies. Kiekvienas komisijos narys produktus vertina pagal šiuos kriterijus: kokybė, pakuotė, pardavimų potencialas.
Konkursą organizuoja gerai žinoma „Wydawnictwo Gospodarcze“ – įmonė, kuri specializuojasi teikdama visapusiškas paslaugas verslo plėtrai FMCG pramonėje.