„Attention Insight“ vadovė ir viena įkūrėjų Kamilė Jokubaitė sako, kad lėšos pirmiausia bus skirtos plėtrai naujose rinkose bei funkcijų vystymui ir tobulinimui.
„Tikimės per šiuos metus pasiekti 15 tūkst. naudotojų – rinkodaros profesionalų, agentūrų, žiniasklaidos priemonių ar e. komercijos kompanijų. Didesnį dėmesį skirsime milžiniškai ir itin perspektyviai Lenkijos rinkai, bet nesame apsiriboję geografiškai ir augame visame pasaulyje“, – pranešime sakė K.Jokubaitė.
Didesnį dėmesį skirsime milžiniškai ir itin perspektyviai Lenkijos rinkai, bet nesame apsiriboję geografiškai ir augame visame pasaulyje.
Pernai rudenį bendrovė jau gavo 421 tūkst. eurų finansavimą iš Lietuvos verslo paramos agentūros (LVPA).
Bendrovė padeda rinkodaros profesionalams ir verslo savininkams optimizuoti reklamas ir tinklapių dizainus. Ji turi daugiau kaip 5 tūkst. vartotojų JAV, Vokietijos, Skandinavijos ir kitose šalyse.
„Attention Insight“ komandoje Vilniuje ir Varšuvoje yra aštuoni darbuotojai ir partneriai, šiemet jų skaičių ketinama padvigubinti.